שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הבחור הראשון שפנה אלי בשבע ברכות – הפך להיות בעלי"

"הבחור הראשון שפנה אלי בשבע ברכות – הפך להיות בעלי"

שירה גלילי השתכנעה להירשם לאתר "שבע ברכות" אחרי שנים ארוכות של חיפושים. חצי שנה אחר כך, היא כבר התחתנה

"אחרי הגירושין התחלתי להיכנס לאתר שבע ברכות. ראיתי את הפרסומים לשבע ברכות. הייתי שם קרוב לשנתיים, ונפגשתי די הרבה – אבל שום דבר לא הצליח, עד שהגיע הדבר האמיתי".

סיפורו של אברהם נשמע כמו סיפור קלאסי – אדם מחפש את זיווגו, מתאמץ ומוצא. אבל כששומעים את סיפורה של שירה, אשתו, מבינים שגם לסיפור קלאסי ופשוט יש צדדים מופלאים.

"הייתי גרושה 18 שנה", מספרת שירה. "היו לי כמה ניסיונות להיפגש דרך שדכניות, אבל זה היה קשה. למרות זאת, לא באמת חשבתי לנסות אתרי היכרויות – אף פעם לא האמנתי בהם, ומעבר לזה, ידעתי שבאתרי היכרויות רגילים יש בעיות גדולות של צניעות.

"באחד השבועות ראיתי פרסומת לאתר 'שבע ברכות'. משום מה החלטתי להיכנס לאתר – עניין אותי לראות איך הוא בנוי".

שירה נכנסה לאתר, הציצה – ו"נפגעה". "ראיתי באתר סיפורים אישיים של זוגות שהתחתנו דרך האתר, וראיתי גם דברים שהרב זמיר כהן כתב על האתר – שהוא באמת לשם שמים, כדי להביא לחתונות, ושזה בהשגחת רבנים ולא פרוץ. בשלב הזה הייתי כבר אחרי מערכת יחסים שבה חשבתי שמצאתי את מה שחיפשתי שנים ארוכות – אבל זה לא צלח, ופתאום, במקביל לבדיקה שלי באתר – אחיינית שלי פנתה אלי והציעה לי – 'תנסי את שבע ברכות'. הרגשתי שזו ממש סייעתא דשמיא, שהקב"ה מכוון אותי לאתר הזה. החלטתי שאני זורקת את עצמי לעשות את ההשתדלות, כדי שאהיה שלמה כלפי שמיא, שאדע שעשיתי כל מה שאפשר כדי להקים בית בישראל".

שירה נכנסה לאתר והשאירה את פרטיה, אך העדיפה שלא להציג את תמונתה. היא שמחה לראות שכדי להירשם לאתר צריך לקבל אישור מיוחד לכניסה לאתר. היא הרגישה שמדובר באתר מוגן באמת, כשר באמת.

"עברתי על כל מיני כרטיסים וסימנתי אופציות שמתאימות לי. אחרי זמן קצר ממש, קבלתי פנייה מהבחור הראשון – והוא זה שהפך להיות בעלי. זו היתה ממש סיעתא דשמיא, אין לי משהו אחר להגיד על זה. כשאני מספרת על זה, ממש בא לי לבכות. השידוכים שלי היו מורכבים מאד עד אותו זמן – המון שדכניות ודודות שניסו לעזור לי, וחוסר הרצון שלי להיכנס לאתר – והנה, פתאום, ברגע שהחלטתי להירשם לאתר – הקב"ה שלח לי את השידוך שלי".

לא רק שירה לא הכניסה את תמונתה לאתר – גם אברהם לא העלה תמונה. למרות זאת, הם התעניינו זה בזו. "ראינו תמונות זה של זו רק כשכבר נכנסנו לקשר ממש. זה לא הפריע לנו לגלות שאנחנו מתאימים זה לזו בצורה מושלמת. היו כמה ניסיונות בדרך, אבל חצי שנה אחרי שהכרנו, בר"ח סיון האחרון, התחתנו ב"ה, אחרי ככלות הכל".

מה הייתם רוצים לומר לגולשי האתר, שעדיין מחפשים את השידוך שמתאים להם? אני שואלת, והשניים עונים ברצון. "לא להתייאש, הזיווג מחכה איפשהו", אומר אברהם. "אני מירושלים, ושירה מצפת – זה עוד חיבור בלתי צפוי. לא יודע איך היינו מגיעים לשידוך כזה בדרך אחרת. המרחק הזה בינינו היה קושי בפני עצמו בקשר בינינו, אבל בכל פעם מישהו מאיתנו נסע אל השני, ועשינו פגישות במקומות מגוונים. בסופו של דבר – אני עברתי לצפת. כשיש קשר אמתי וטוב בין בני הזוג, הכל מתגמד. כשרואים ש'זה זה' – אז מפשרים על כל העניינים הבעייתיים".

"אנחנו ממליצים על האתר בחום", מוסיפה שירה. "זה אתר ברוח דתית תורנית אמתית. ב"ה שאנחנו זכינו להתחתן דרכו – מקווה שעוד הרבה אנשים יזכו".