שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "צריך לדעת ש’שבע ברכות’ הוא לא אתר ’לנואשים בלבד’"

"צריך לדעת ש’שבע ברכות’ הוא לא אתר ’לנואשים בלבד’"

רבקה נמנעה מהרשמה לאתר, כיוון שחששה מהסטיגמה הטוענת שאתרי היכרויות מיועדים "למיואשים בלבד". כאשר החליטה להתגבר על הסטיגמה ולהירשם – מצאה את בעלה

רבקה ומשה גואטה, בני ה 26, מצאו זה את זה באתר "שבע ברכות". רבקה מספרת שמבחינתה – הכרטיס שפתחה ב"שבע ברכות" לא היא אלא רק בחינת "השתדלות" שעליה לעשות כדי לפגוש את זיווגה, אבל לא באמת חשבה שהוא יגיע משם.

היו לה חששות לגבי היכרות דרך האינטרנט, בגלל הסטיגמה, לדבריה, שהיכרויות באינטרנט מיועדות ל"נואשים" בלבד, רק למי שמרגיש שאין לו ברירה. לכן במקביל, היא נרשמה גם אצל שדכנית – אבל זה לא ממש עבד.

עד אז, רבקה נפגשה רק עם שידוכים שהוצעו לה ע"י מכרים. אבל באיזשהו שלב הבינה שעליה לחפש את השידוך שלה בעצמה, לפי הרצון שלה, ולא לפי מי שאחרים חושבים שיכול להתאים לה. זה היה השלב שבו החליטה לפנות ל"שבע ברכות". היא החליטה שהראשון ששולח לה הודעה – היא "הולכת על זה" ומנסה ברצינות. ואכן, מיד כשנכנסה לאתר לאחר ההחלטה, קיבלה רבקה הודעה ממשה, שעתיד להיות בעלה. הם נפגשו שבוע לאחר שהתכתבו דרך האתר. רבקה מספרת שבד"כ, במגזר אליו משתייכת, לוקח קצת יותר זמן מרגע שהוצע השידוך ועד לחתונה. אבל במקרה הזה – בפגישה השנייה כבר ידעו השניים שזה זה, ותוך כארבעה חודשים כבר היו נשואים.

למשה היה כרטיס באתר הרבה זמן, והוא נפגש עם לא מעט בחורות. מבחינתו, לפני שפגש את רבקה, חשב לעצמו בכל פעם שזאת "עוד אחת", ולא שידוך רציני. עם רבקה, כבר במפגש הראשון זה היה ברור.

"בעלי בעל תשובה", מספרת רבקה, "והיה תהליך שהוא היה צריך לעבור עד שנפגשנו. נפגשו בדיוק בזמן הנכון". רבקה מוסיפה ואומרת שללא האתר, לא היה סיכוי הגיוני שתיפגש עם משה – שכן משה גר במרכז, ואילו היא מהדרום.

מה המסר שלכם לקוראים?

"לא לחשוש להירשם לאתר בגלל סטיגמות שיש על אתרים אחרים, ושזה 'רק למי שאין לו ברירה'. חשוב לדעת שזה לא נכון, וחבל לפספס".