שבע ברכות / סיפורי הצלחה / התחתנה דרך "שבע ברכות" – והיום מתנדבת באתר

התחתנה דרך "שבע ברכות" – והיום מתנדבת באתר

זה אינו סיפור חדש – זה סיפור על זוג שהתחתן דרך אתר "שבע ברכות" כבר לפני לא פחות מ-4 שנים. אך סגירת המעגל הגיעה רק בשבועות האחרונים

לפני מספר שבועות התחילה שרה עמור להתנדב באתר. היא לא ידעה איזו סגירת מעגל היא יוצרת לעצמה בהתנדבות הזו.

"לפני 4 שנים בערך עדיין הייתי רווקה. הייתי אז 4 שנים בתשובה, וכבר רציתי למצוא את השידוך שלי. חברה שלי ואני כבר היינו רשומות כשנה באתר 'שבע ברכות'. היינו רשומות גם באתרים אחרים, אבל 'שבע ברכות' היה המרכזי, והתעסקנו איתו הרבה.

"יום אחד ראיתי את הכרטיס של דוד, והחלטתי לשלוח לו הודעה. הוא ענה לי, והשאיר לי את מספר הטלפון שלו. בדיוק באותו זמן הייתי עסוקה בדברים אחרים, ולכן לקח שבועיים עד שנכנסתי שוב לאתר וראיתי את התגובה שלו. החלטתי להתקשר אליו".

דוד נהג לנסוע בכל ראש השנה לאומן, לציונו של רבי נחמן מברסלב. הוא כבר היה בן 35, ו-10 שנים בתשובה, אבל את הזיווג שלו עדיין לא מצא, וכבר חש בייאוש. בראש השנה של אותה שנה הוא חווה נקודת שבירה, והתפלל בכוונה יתרה.

מספר חודשים לאחר מכן, דוד שמע על האתר מחבר, אך בפועל פתח את הכרטיס באמצעות אחותו, משום שהוא עצמו לא השתמש באינטרנט כלל, וגם לא היה מעוניין לעשות זאת בהמשך. אחותו, לעומת זאת, השתמשה במחשב ובאינטרנט לצרכי עבודה, והיא זו שפתחה עבורו את הכרטיס. כחודשיים לאחר שנרשם לאתר, הגיעה ההודעה משרה.

"כשנפגשנו בפעם הראשונה, חשבתי שזה לא יתאים", אומרת שרה. הוא היה לבוש בשחור-לבן, לבוש חרדי, ואני עדיין לא הייתי ממש במקום הזה, הלבוש שלי היה הרבה יותר 'מודרני'. אבל זמן קצר לתוך הפגישה כבר היה ברור לשנינו שזה מתאים, ועוד איך מתאים. חודשיים אחרי הפגישה הזאת כבר פגשנו את המשפחות זה של זו, וחודשיים נוספים לאחר מכן כבר היינו נשואים. אני גם התחזקתי הרבה בזכותו".

מאז חלפו 4 שנים, והשניים כבר חובקים שני ילדים מתוקים.

לפני מספר שבועות ראתה שרה מודעה שמחפשת מתנדבות. אני גם ככה בבית, ולא עובדת, אז הרעיון התאים לי. לא ידעתי בדיוק באיזה סוג של התנדבות מדובר, אבל פניתי".

כשהתקשרה למספר שבמודעה, התברר לשרה שהמדובר הוא בהתנדבות ב... אתר שבע ברכות. "סיפרתי למוקדנית שמעבר לקו שגם אני התחתנתי דרך שבע ברכות, והתרגשנו יחד. זו ממש סגירת מעגל בשבילי".