שבע ברכות / סיפורי הצלחה / נרשמתי לשבע ברכות בעקבות אמא שלי - והתחתנתי

נרשמתי לשבע ברכות בעקבות אמא שלי - והתחתנתי

היא נרשמה בעקבות אמא שלה, אבל כמעט שהתייאשה וסגרה את הכרטיס – ואז היא פגשה את בעלה. מכתב תודה מבית יהודי חדש שקם בישראל

למערכת האתר,

לפני מספר חודשים נישאתי לבעלי, אלי, אותו הכרתי דרך אתר "שבע ברכות", ועכשיו אני רוצה לומר לכם תודה.

יש הרבה אתרי הכרויות, ולא הכרתי אף אחד מהם באופן מיוחד. אבל אמא שלי היתה רשומה באתר "שבע ברכות", והיא זו שספרה לי שזה אתר מצוין. אז בעקבותיה, נרשמתי גם אני. דברתי עם כמה בחורים באתר, אבל אחרי 4 חודשים התחלתי להתייאש. לא מצאתי אף אחד שמתאים לי, והתחלתי לחשוב שאולי אסגור את הכרטיס שלי. אבל אז פנה אלי בחור אחד, והוא תפס לי את העין – אלי, בעלי.

הוא הגיע לאתר אחרי שחבר שלו פתח בשבילו את הכרטיס. גם הוא פגש כמה בחורות דרך האתר, אבל שום דבר לא התקדם, עד שראה את הכרטיס שלי. הוא פנה אלי אף על פי שהתמונה שלי היתה חסומה, ואני ראיתי את התמונה שלו, שמצאה חן בעיני, ועניתי לו. מהר מאד התגלגלה בינינו שיחה וגם נפגשנו.

חודש וחצי אחר כך הוא הציע לי נישואין. 5 חודשים אחרי שהכרנו באתר – התחתנו.

אני רוצה לחזק את כל הבחורים והבחורות שכבר רשומים לאתר, וגם את אלה שעדיין לא – שיתחזקו באמונה ובסבלנות, ובעזרת ה' הזיווג שלהם יגיע. אני גם מציעה לכל אחד לעשות משהו בשביל הזיווג. לא רק לומר "אני רוצה זיווג", אלא לעשות משהו כדי לזרז את זה: להירשם לאתר שבע ברכות, כמובן, וגם להתחזק בדברים קטנים – בצניעות למשל, בתיקון המידות וכן הלאה. לא להבטיח הבטחות, אלא פשוט לשנות מיד משהו קטן, למען שמו באהבה. ובעז"ה, השידוך יגיע, כמו שאני קבלתי את שלי.

תודה לכם!

רוני.