שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "בסיום הפגישה הראשונה הגעתי הביתה עם רעד בלב... הייתכן שזה זה?"

"בסיום הפגישה הראשונה הגעתי הביתה עם רעד בלב... הייתכן שזה זה?"

ביום שאליהו נרשם לאתר שבע ברכות – הוא קבל הודעה מספיר. היא מצאה בו חיוך נעים ואישיות עוצמתי, וכעבור זמן קצר הם התארסו. עוד סיפור הצלחה של שבע ברכות, המלווה במכתב תודה שכתבה ספיר

שלום וברכה,

שמי ספיר כהן.

כמו כל בחורה חרדית סטנדרטית, ההתנהלות שלי בשידוכים היתה מאז ומתמיד דרך שדכניות ומכרות קרובות.

בהתחלה ההתנהלות הזו התאימה לי, כיוון שהיתי צעירה יותר ולא בלחץ להתחתן, כך שגם אם זה היה תהליך מיגע שלוקח זמן וכח – ידעתי שכך מתנהלים כולם, וזה היה בסדר.

כשהגעתי לגיל 23 הרגשתי שיש לי יישוב הדעת אמיתי, והתחלתי להקדיש יותר זמן לנושא. לקחתי את העניין ברצינות והחלטתי שאני מקדישה מאמץ אמיתי למציאת הזיווג. פניתי מיוזמתי לשדכניות ובדקתי כל מיני אופציות.

באחת השיחות שלי עם אישה חכמה מאד, שהחזקתי ממנה מאד באופן אישי ומידי פעם הייתי מתייעצת איתה, היא אמרה לי ששמעה על אתר בשם שבע ברכות, והרבה בחורות המליצו לה עליו מאד. היא הציעה לי להירשם ולבדוק את האתר.

בתחילה זה היה נשמע לי מופרך ולא מתאים, אבל סמכתי על שיקול דעתה והחלטתי לנסות.

בהתחלה הייתי מבולבלת מאד מריבוי הסגנונות באתר ומפניות שונות, אבל עם הזמן למדתי להשתמש באתר בצורה נכונה, והבנתי עד כמה הוא חוסך לי זמן ויציאות לחינם.

במשך 10 חודשים הייתי רשומה באתר, ובמהלכם יצאתי לפגישות – אך בכל פעם זה נפל על דבר אחר, ולא היתה התקדמות רצינית.

לפני חודשיים, במהלך הדפדוף שלי, נתקלתי בתמונה של אליהו אסולין. בתמונה לא הצלחתי כל כך לראות במי מדובר, אך החיוך שלו היה ברור ומצא חן בעיני מיד. לאחר התכתבות קצרה, החלפנו מספרים.

בשיחת הטלפון גיליתי בחור עוצמתי, בעל ביטחון עצמי, שיודע מה הוא רוצה מעצמו .השאיפות שלו היו ברורות מאוד מהרגע הראשון והתאימו למה שחיפשתי, והיה ברור לי שמדובר בבחור נדיר שמשלב בתוכו את כל השילובים הטובים ביותר עבורי, יחד עם מידות טובות ויראת שמים אמיתית.

השיחה קלחה וזרמה, וחיכיתי מאוד לפגוש אותו. התפללתי לה' שתהיה מציאת חן ביננו בפגישה.

בסיום הפגישה הראשונה הגעתי הביתה עם רעד בלב... הייתכן שזה זה?

מהר מאוד הבנתי שזה הולך לכיוון חיובי .

בפגישה השלישית החלטתי סופית שזהו האדם שאיתו אני רוצה להקים בית ומשפחה.

בכל פגישה ושיחה איתו הייתי מתפעלת עוד ועוד מהאישיות הבנויה והמעוצבת שלו, מהבגרות ומהרצינות. הגישה שלו לחיים שקולה ומתונה, יש לו חכמת חיים וסבלנות. לא יכולתי לאחל לעצמי טוב יותר ממנו.

במהלך הפגישות הוא סיפר לי שביום בו הוא נרשם לאתר – הוא קיבל את הבירור הראשון ממני.

הוא עבר מסלול מפרך בשידוכים, ובמשך מספר שנים נפגש עם הרבה בחורות. האתר היה כלי מדהים עבורנו להכיר אחד את השני, וסוף סוף למצוא את המנוחה ואת הנחלה אחרי תקופת השידוכים המעייפת.

בימים האלו אני נמצאת בתקופה הכי מאושרת שהיתה לי, ומודה לה' בכל רגע על אינסוף החסדים שנתן לי ועל המתנה הכי מדהימה בעולם שקיבלתי ממנו.

תודה לה' יתברך, ולאתר שבע ברכות – שהייתם שליחים טובים להכיר בינינו.

יהי רצון שתזכו לעשות חיל במעשי ידיכם, וה' ישלם שכרכם הטוב. אמן.