שבע ברכות / סיפורי הצלחה / למרות המרחק: גם עדי ושירה הכירו באתר שבע ברכות

למרות המרחק: גם עדי ושירה הכירו באתר שבע ברכות

המרחק של אזורי המגורים הרתיע את שירה, אך היא החליטה להיפגש עם עדי. בקרוב יחגגו שנה לנישואיהם

עדי ושירה ניסים התחתנו לפני קצת פחות משנה, אחרי היכרות קצרה שהתחילה, איך לא, באתר "שבע ברכות".

איך הגעתם לאתר?

"אני הגעתי דרך חברה שהמליצה לי על האתר. הייתי בעוד כמה אתרים, אבל 'שבע ברכות' היה המוצלח מביניהם, ונפגשתי דרכו עם כמה וכמה בחורים. המעניין הוא שלפני ההמלצה של החברה, לא רציתי בכלל להיכנס לאתרים.

"עדי, בעלי, נרשם אחרי שאמא שלו סיפרה לו על האתר ושכנעה אותו להירשם. לפני כן הוא בכלל לא היה בעניין של שידוכים ולא ניסה לחפש, אבל באתר – הוא מצא אותי..."

ההיכרות בין שירה לעדי היתה פשוטה ומהירה. "היו לי הרבה פניות באתר", מספרת שירה, "ואחת מהן היתה של עדי. הוא שלח לי סמיילי... הסתכלתי בפרופיל שלו והפרטים נראו לי מתאימים באופן כללי, כלומר שאפשר להתחיל לשמוע. אז הגבתי לו, החלפנו מספרי טלפון ודברנו קצת. הוא מקרית גת ואני מבאר שבע, ובהתחלה זה הרתיע אותי, כי רציתי להישאר במקום שלי. אבל אחרי שדברנו קצת בטלפון עדי אמר לי – אם כבר יצרנו קשר, בואי ניפגש, הכל משמים. הקב"ה החליט שנכיר. וככה היה. היום – אני גרה בקרית גת...".

שירה הבינה די מהר שעדי הוא האדם שמתאים לה. "בשידוכים אחרים שהיו לי – זה ירד די מהר. פגישה אחת, שתיים, לא יותר. הפעם לקחתי את זה לאט, ראיתי שזה מתקדם לאט יותר ושעדי הוא בדיוק מה שאני מחפשת. כשהגענו לחתונה הבנתי שהאדם הזה שאני מתחתנת איתו – הוא אדם שפשוט זכיתי בו, ברוך ה'".

כחודש וחצי לאחר שהכירו, עדי ושירה התארסו, ולפני כמעט שנה, בי' בסיון, הם התחתנו.

שירה ממשיכה להמליץ על המקום בו הכירה את בעלה. "היום אפשר להיכנס לשבע ברכות. יש שם סינון מצוין, אין הטרדות או משהו כזה. להיפך, היו לי משם הרבה הצעות טובות ויצאו משם הרבה פגישות, וכמובן – הכרתי שם את בעלי, ככה שיש תוצאות".