שבע ברכות / סיפורי הצלחה / כבר בשיחה הראשונה הרגשנו וידענו: החיפוש הגיע לסיומו

כבר בשיחה הראשונה הרגשנו וידענו: החיפוש הגיע לסיומו

יצחק וענת הם זוג נוסף שמצא זה את זו באתר "שבע ברכות". ענת כבר כמעט מחקה את הכרטיס שלה, כשראתה את ההודעה מיצחק. השאר - היסטוריה

אחרי עשרות דייטים כושלים, ניסיונות חוזרים ונשנים, שידוכים, הצעות, בלבולים ותקלות, ענת התייאשה לחלוטין מהחיפוש המתיש ושוחק הנפש, והחליטה לסגור סופית את הכרטיס שלה ב"שבע ברכות". היא נכנסה לאפליקציה וחיפשה במשך דקות ארוכות את האופציה למחיקת הכרטיס, ללא הצלחה. לבסוף, מתוך ייאוש, הניחה לזה, והבטיחה לעצמה: "מחר אכנס מהמחשב ואמחק את הכרטיס. נמאס מהדייטים האלה ומההיכרויות בכלל".

ביום למחרת, בניסיון חוזר למחוק את הכרטיס, בדקה ענת את ההודעות בפעם האחרונה. והנה – הודעה מיצחק. כבר מקריאה ראשונית הרגישה כי יש משהו שונה ומיוחד בהתנסחות ובתחושה הפנימית שמלווה את ההודעה ואת הפרופיל. באופן אוטומטי, ללא יותר מידי שאלות וחקירות (כפי שאופייני לה...) שלחה ליצחק את מס' הנייד שלה.

אחרי כמה דקות היא קבלה הודעה לנייד, והשניים קבעו לשוחח בערב.

יצחק דפדף בין הפרופילים באתר "שבע ברכות", ולפתע נתקל בתמונה של ענת. מיד ידע – זאת הכלה המובחרת שלי, זאת שנבראה עבורי. "ברוך משיב אבדה לבעליה", מלמל. הוא נכנס לכרטיס ושלח לענת הודעה. אין תגובה.

כעבור יומיים, שלח הודעה נוספת. הפעם, ענת ענתה, ומהר מאוד שלחה ליצחק את מספר הנייד שלה.

כבר בשיחה הראשונה הם הרגישו וידעו: יש כאן משהו מיוחד. יתכן מאד שהחיפוש הגיע לסיומו, ישתבח שמו! כבר בפגישה הראשונה נפגשו העיניים, התחברו הלבבות, התמזגו הנשמות ומיד ידעו שניהם: מתחתנים.

***

זה הסיפור שלנו.

בסיעתא דשמיא אדירה, בחסדי השם יתברך, כעבור חודש וחצי התחתנו, וכיום אנחנו נשואים כחודשיים באהבה, אושר ושמחה על הקמת בית על אדני התורה והמצוות לעבודתו יתברך, מתוך שמחה, אהבה ויראת הרוממות.

שבח, הודיה והוקרת תודה להשם יתברך, וכמובן לצוות אתר "שבע ברכות" המבורך, שעושים עבודת קודש במסירות נפש ראויה להערכה עצומה. בעזרתכם מצאנו אחד את השנייה וזכינו לחיבור שמימי, לזיווג המיוחל, לזה שחיכינו לו גלגולים שלמים, מעידן עידנים.

תבורכו מפי עליון בכל הברכות האמורות והכתובות בתורה, הקב"ה יסייע בידכם להמשיך בעבודת קודש זאת, בעזרה לזווג זיווגים ולבנות עוד לבנה ועוד לבנה בבית המקדש השלישי הנצחי בביאת משיח צדקנו בקרוב ממש, אכי"ר.

תודה, תודה, תודה!

ענת ויצחק