שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "העצה הכי טובה: להירשם לשבע ברכות": גם יצחק וטוני-שירה התחתנו דרך האתר - ובחינם

"העצה הכי טובה: להירשם לשבע ברכות": גם יצחק וטוני-שירה התחתנו דרך האתר - ובחינם

טוני-שירה כהן חיפשה את הזיווג המתאים לה במשך תקופה, עד שהגיעה לאתר שבע ברכות. היא מצאה בו אתר רציני, מסונן ואיכותי, והכי חשוב – את בעלה

לאתר שבע ברכות שלום,

לפני כחודשיים התחתנתי עם בעלי, יצחק. ההיכרות בינינו היתה דרך האתר הנפלא שבע ברכות.

שמעתי על האתר מפה לאוזן, לא זוכרת אפילו בדיוק מי סיפר לי עליו. במקביל אלי, גם יצחק שמע פה ושם על האתר. הבנתי שזה אתר רציני, עם סינון, לא כמו כל שאר האתרים. התחברתי, פתחתי כרטיס והכנסתי פרטים, כמו כולם. הייתי מנויה באתר חודשים ספורים, בהם כמובן הכרתי כמה בחורים, ויצאתי קצת לדייטים, לפי ההתרשמות הראשונית. אך אף אחד מהם לא התאים.

כשראיתי את הכרטיס של יצחק, שלחתי לו הודעה. הכרטיס שלו מצא חן בעיני. השארתי לו את מספר הטלפון שלי, ובקשתי שיסתכל גם הוא בכרטיס שלי, ואם יראה שהפרטים מוצאים חן בעיניו – שנעבור לדבר בטלפון, כי הצ'אט קצת מעכב את השיחה. באמת, כעבור זמן קצר הוא יצר קשר, וקבענו להיפגש. ואז המשכנו להיפגש.

יצאנו במשך תקופה. היתה איזו פרידה, הפסקה באמצע הדרך, אבל בסופו של דבר חזרנו לשידוך הזה, כי הוא פשוט התאים והיה נכון. התחתנו לפני חודשיים, וב"ה אנחנו מאושרים.

אני כותבת כדי להודות לכם על הבמה הנהדרת הזאת שמשדכת כל כך הרבה זוגות, וגם אותנו... ואני רוצה לומר לכל בחורה שעדיין מחכה לחתן שיבוא, שלא תתייאש. זה עניין מאד מיגע באופן מסוים, השידוכים, ואפילו מייאש מתישהו. אבל צריך לא לוותר להמשיך, בסוף מישהו "ייתפס", מישהו אחד יתאים. ועוד דבר – אמנם בדייטים ראשונים יש עניין של התרשמות ראשונית, אבל רק בהמשך מגלים באמת אם השידוך מתאים או לא. לכן לא כדאי לפסול אחרי דייט ראשון, אלא צריך להמשיך ולנסות, כדי לדעת בוודאות אם השידוך מתאים או לא.

וכמובן, העצה הכי טובה – להירשם לשבע ברכות...