שבע ברכות / סיפורי הצלחה / מכתב תודה לשבע ברכות מזוג טרי נוסף: "תוך שלושה חודשים התארסנו"

מכתב תודה לשבע ברכות מזוג טרי נוסף: "תוך שלושה חודשים התארסנו"

תמיד קראתי על סיפורי הצלחה, ואמרתי "אשריהם, איזו זכות יש לשבע ברכות, עם כל מאות הזיווגים", אבל עכשיו אחרי שזה קרה לי אני מתרגשת - אנשים, זה אמיתי! הנה עוד חתונה בזכותכם, תודה רבה!

כבר זמן רב שאני ובעלי רוצים לכתוב לכם מכתב תודה. אני ובעלי נישאנו לפני חודש וחצי בדיוק! שנינו לא חשבנו אי פעם שנרשם לאתר היכרויות, ושמשם יבוא הזיווג. חשבנו שאתרי היכרויות זה עבור אנשים שניסו דרכים רבות אך לא מצאו, ומחמת ייאוש החליטו להירשם לאתרי היכרויות. אך למרות זאת, בחסדי שמים החלטנו להירשם לאתר.

החלטתי להירשם מכיוון שראיתי בהירשמות לאתר מעין השתדלות במציאת הזיווג, ולא מעבר לכך. פתחתי כרטיס ואמרתי לעצמי "ניתן לזה כמה ימים". נרשמתי לאתר ברביעי בלילה, וכבר בחמישי בלילה קיבלתי הודעה ממי שיתברר לאחר מכן כבעלי לעתיד. לא חשבתי לרגע שתוך פחות שלושה חודשים מההרשמה לאתר - נתארס.

בעלי - אף הוא לא מהסגנון שיירשם לאתרי היכרויות - החליט להירשם מכיוון ששמע על אתר זה  מחברים כאתר מפוקח המיועד לדתיים. אני חושבת שללא האתר, לא היינו נפגשים, המרחק ביננו היה מרחק נסיעה של שלוש וחצי שעות ברכב פרטי! האתר היווה את הצינור המגשר ביננו! אנחנו נשואים כבר חודש וחצי באושר ועושר, וכל יום מודים ל-ה' על הדעת שנתן לנו להירשם לאתר הזה! לדעתנו האתר הוא הצלחה אדירה לציבור הדתי והחרדי! תמיד קראתי על סיפורי הצלחה, ואמרתי "אשריהם, איזו זכות יש לשבע ברכות, עם כל מאות הזיווגים", אבל עכשיו אחרי שזה קרה לי אני מתרגשת - אנשים, זה אמיתי! הנה עוד חתונה בזכותכם, תודה רבה!

במקרה ותפרסמו את המכתב שלנו בעלון, אנו רוצים לפנות לקוראים ולומר להם שאם את או אתה רוצים זיווג - זה המקום! הקב"ה רוצה השתדלות, וצריך שההשתדלות תעשה בצורה טהורה וזכה, ואתר "שבע ברכות" הוא המקום הנכון. זהו אתר נוח ומפוקח עם אפשרויות רבות.

בעזרת ה', זיווג הגון לכל הרווקים והרווקות. בהצלחה לכולם!