שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "תוך שבועיים הוא כבר הציע לי נישואין": גם סיון ורחמים הכירו בשבע ברכות

"תוך שבועיים הוא כבר הציע לי נישואין": גם סיון ורחמים הכירו בשבע ברכות

רחמים וסיון הכירו באתר שבע ברכות. סיון בדיוק תרמה לשדרוג האתר, ורחמים נרשם רק שלושה ימים קודם. לאחרונה הם נישאו במזל טוב

רחמים וסיון נישאו לפני חודשים ספורים, כחודשיים בלבד לאחר שהכירו באתר "שבע ברכות". ההיכרות שלהם היתה מפתיעה ורצופת ניסים.

"ראיתי באחד העלונים את הפרסומת על אתר 'שבע ברכות'" מספרת סיון. וחשבתי לעצמי ששווה לנסות. נרשמתי לאתר, אבל במשך תקופה ארוכה לא מצאתי בו שום דבר. נתקלתי בכמה אנשים שלא התאימו, ואחרי שנה בערך – התייאשתי. למרות זאת, החלטתי לא לסגור את הכרטיס באתר. אמרתי לעצמי – נשאיר, מה כבר יכול להיות.

"אחרי כמה שבועות קבלתי טלפון מהנהלת האתר. אמרו לי שרוצים לשפר ולשדרג את האתר, והציעו לי לתרום עבור השדרוג הזה. חשבתי לעצמי שאם אני אתרום – אולי אעזור לעוד אנשים להתחבר לאתר, ואולי יהיו בו עוד אנשים רציניים יותר. מיד תרמתי סכום כסף למטרת השדרוג הזה. רק חודש בודד עבר מאז – וראיתי את הפרופיל של רחמים. מהר מאד יצרנו קשר והכרנו".

רחמים מצטרף לשיחה ומוסיף את הצד האישי שלו. "בחודש אלול האחרון הלכתי להתפלל סליחות. פגשתי בבית הכנסת חבר, ואחרי התפילה דיברנו קצת. הוא סיפר לי שיש איזה אתר שידוכים, ושהוא במהלך שידוך עם מישהי דרכו. זה היה אתר 'שבע ברכות'. בהתחלה לא האמנתי שמדובר באתר פעיל כל כך. חשבתי שסתם נרשמים ושמים תמונה, וזהו, לא חשבתי שיש פעילות ממש. במקביל, הייתי רשום כבר שנה באתר אחר, אך לא מצאתי דרכו שום הצעה מתאימה. אחרי תקופה שמעתי שהאתר של 'שבע ברכות' עבר שדרוג ושיפוץ, ושאפשר להעלות לשם תמונות ופרטים, והבנתי שמדובר באתר פעיל. החבר שאיתו דברתי רצה להעלות תמונה לאתר, אבל התקשה עם זה, אז הגעתי לעזור לו. תוך כדי העזרה, ראיתי שמדובר באמת באתר יפה, מסודר ונוח, והחלטתי להירשם בעצמי. שלושה ימים אחר כך הגיעה האחת שלי. סיון. ראיתי את הפרופיל שלה, והתחלנו להתכתב".

כמה זמן יצאתם עד שהחלטתם להתחתן?

סיון: "התחלנו להכיר, יצאנו. ברגעים הראשונים לא חשבתי שזה באמת משהו שיוביל לחתונה, אבל שבועיים אחרי שנפגשנו – רחמים הציע לי נישואין. שנינו הרגשנו שזה זה. חודש וחצי אחר כך כבר התחתנו".

רחמים: "כשפגשתי את סיון, הרגשתי ישר בלב שזו האחת, מין צביטה כזו בלב שאמרה לי שזה זה. הלכתי אחרי זה, וזהו. לפני סיון יצאתי לשידוכים, אבל איתה זה היה שונה. מיד הרגשתי איתה תחושה של בית".

אני שואלת את השניים מה היו רוצים לומר לאותם רווקים ורווקות שעדיין מחכים להצעה המתאימה להם. רחמים משיב בפשטות: "אל ייאוש. פשוט לחכות לאחת, והיא תבוא. וכמובן, להתפלל הרבה".

גם סיון מצטרפת לדברים: "שווה לנסות את שבע ברכות. וכמובן, לבטוח בקב"ה שישלח את הזיווג המתאים באיזושהי דרך, ולא להתייאש". לאחר מחשבה היא מוסיפה טיפ נוסף לממתינים: "יש כאלה ששופטים לפי המראה החיצוני. רואים פרופיל ותמונה, ואומרים 'לא נראה לי'. חשוב לא לשפוט לפי זה. אם רואים תנאים בסיסיים שמתאימים – שווה לפנות, ולתת לזמן ולהיכרות לעשות את שלהם. אנחנו עושים את ההשתדלות, וה' עושה את כל השאר".