שבע ברכות / סיפורי הצלחה / יעל ואליה הכירו בשבע ברכות: "בתוך חודש כבר היינו נשואים"

יעל ואליה הכירו בשבע ברכות: "בתוך חודש כבר היינו נשואים"

הבן של אליה ניהל בעבורו את הכרטיס, אבל כשיעל פנתה אליו – הקשר נוצר במהירות מפתיעה. "כדי להגיע לאחד שמתאים צריך לעבור דרך הרבה שלא מתאימים", אומרת יעל, ומבקשת לא להתייאש

לפני מספר חודשים נישאתי לאליה, בעלי היקר. השידוך שלנו קרה בדרך היחידה שבה הוא יכול היה לקרות: באתר "שבע ברכות".

אני שמעתי על האתר מזמן, ופתחתי בו כרטיס. בעלי, לעומת זאת, היה רשום באתר תחת השם "אבא שלי" – מכיוון שהיה זה הבן שלו שפתח עבורו את הכרטיס וגם ניהל אותו. בעלי מחזיק בטלפון כשר בלבד, כך שלא יכול היה להתעסק עם האתר בעצמו, והבן הוא זה שטיפל בפניות.

כשחיפשתי באתר, מצאתי את הכרטיס של אליה. הוא נראה לי מעניין. ראשית, שנינו ילידי חו"ל, וזה משך אותי, כי גיליתי שאני לא מסתדרת טוב מספיק עם המנטליות של הישראלים. שנית, ראיתי בכרטיס שהוא עסק במוסיקה, וזה דבר אלי מאד. זה הראה לי דמות של אדם רוחני, משהו שונה מגברים קודמים שנפגשתי איתם.

כתבתי פניה לכרטיס שלו, והבן שלו התקשר אלי. הוא הסביר שהוא מנהל את הכרטיס, והעביר את הפרטים שלי לאבא שלו. באותו יום אליה התקשר אלי, והתחלנו להיפגש.

כבר מהרגע הראשון היה בינינו קליק, ומהר מאד החלטנו להתחתן. התייעצנו עם גדול בישראל, ובתוך חודש כבר היינו נשואים. המפתיע הוא ששנינו גרנו באותה העיר... בכל זאת, לא נראה לי שהיינו מגיעים להיפגש בכלל, אם לא הפלטפורמה המיוחדת של "שבע ברכות".

לכל מי שעדיין ממתין לשידוך שלו, אני רוצה לומר שכדאי להתאזר בסבלנות, ועוד יותר כדאי להירשם לאתר "שבע ברכות". לפעמים זה נראה שזו דרך מטריחה ומטרידה, להיפגש דרך האתר, כי יש הרבה פונים שמה בכלל הקשר בינך לבינם? אבל בסופו של דבר, כדי להגיע לאחד שמתאים צריך לעבור דרך הרבה שלא מתאימים... ובסוף זה מגיע. ואנחנו אלה שנהנים מהרווח הזה, בכל יום מחדש.