שבע ברכות / סיפורי הצלחה / אסור להתייאש, רק להשליך על ה’: גם ניב ונועה הכירו באתר שבע ברכות

אסור להתייאש, רק להשליך על ה’: גם ניב ונועה הכירו באתר שבע ברכות

ניב המתין להצעות שיגיעו. נועה לא האמינה שמאתר הכרויות תבוא הישועה. ואז הם נפגשו, והחיים של שניהם השתנו

רק שלושה שבועות לפני שפתח ניב את הכרטיס שלו ב"שבע ברכות", החליט ניב שהוא רוצה בכלל לצאת לפגישות. הוא חיכה להצעות מתאימות, דיבר עם הרבנים בישיבה – אבל לא מצא הצעה רצינית. הוא יצא לדייט אחד בלבד, שלא צלח, ומיד לאחר מכן דיבר עם חבר, שבדיוק פתח חשבון באתר.

בתחילה ניב התנגד לרעיון. "מה אתר היכרויות? אני צעיר...". אך החבר שכנע אותו שהיום, ובאתר הזה בפרט, יש הרבה מאד נרשמים, ושהרבה שידוכים מצליחים דרכו. ניב החליט לשמוע להמלצה של החבר – אולי יהיו יותר הצעות. וכך גם הוא פתח כרטיס באתר.

במשך תקופה היה ניב פעיל באתר – אך רק באופן פאסיבי. הוא לא יזם פניה לבחורות, אלא רק הגיב כאשר הן פנו אליו. מפניה אחת כזו התקדמה פגישה, אלא שניב ממש לא הרגיש שהוא מתחבר, והשידוך לא התקדם. ניב החל להרגיש שהוא מתייאש.

"אמרתי שזה כבר לא תלוי בי. עשיתי את ההשתדלות שלי, ואני רואה שזה רק מאת ה', רק הוא יסדר לי את השידוך שלי. וזה באמת קרה, דרך שבע ברכות".

יום אחד בלבד אחרי התובנה הזו, קבל ניב הודעה חדשה – מנועה. "מאז, החיים שלי השתנו", הוא אומר.

נועה גם היא לא חשבה שהאתר מתאים לה. אמא שלה היא זו שפתחה את הכרטיס באתר עבורה, כשהיא אומרת לנועה: "מה אכפת לך? תנסי, מה יכול להיות? את לא חייבת מיד לצאת עם מישהו מהאתר...". נועה החליטה לתת לרעיון המוזר, לדעתה, חודש בלבד. היא טענה שאין לה זמן להתעסק עם אתר מסוג זה, ולכן אם לא יהיו תוצאות תוך חודש – היא תסגור את הכרטיס. 3 שבועות לאחר מכן היא ראתה את הכרטיס של ניב, ושלחה לו את ההודעה ששינתה את חייו.

הם החלו להתכתב ביום שישי, ועברו מיד לשוחח בטלפון. הם דברו ממש עד כניסת השבת, ומיד במוצאי השבת המשיכו את השיחה מאותה נקודה.

במהרה הם קבעו גם פגישה, ויצאו יחד בכל יום, במשך שבועיים. לאחר שבועיים בלבד של ניצול זמן מרבי, הם החליטו להתחתן.

ניב טוען כי את מה שקרה לו, הוא ראה אצל אנשים רבים: כשהם מגיעים להבנה שהשידוך לא תלוי בהם, אלא רק בקב"ה – הישועה הגיעה. "אסור להתייאש", הוא אומר במסר לקוראים, "אלא רק להשליך על ה'".