שבע ברכות / סיפורי הצלחה / הרב זמיר כהן המליץ לסטודנט לרפואה להירשם ב"שבע ברכות". ואז...

הרב זמיר כהן המליץ לסטודנט לרפואה להירשם ב"שבע ברכות". ואז...

מגורים במרחק, ניסיונות קשים ושימוש באתר שלא צלח – ואז ברכה מהרב, חזרה לארץ ושידוך מושלם באתר "שבע ברכות". שניר מספר בראיון על הדרך שלו מלימודי הרפואה ועד לחתונה

הייתי סטודנט בחו"ל במשך כמה שנים, למדתי רפואה. במשך שנים כיוונתי את עצמי לקב"ה, ובמקביל גם חיפשתי שידוך מתאים. אבל זה לא היה פשוט, בעיקר מכיוון שלמדתי רפואה באוקראינה. למצוא שם מישהי שמתאימה לי לא היה שייך, וליצור קשר עם בחורה מהארץ גם היה מורכב מידי.

את אתר "שבע ברכות" הכרתי הרבה קודם. האתר היה פתוח אצלי לסירוגין, ותקופה ארוכה לא הייתי פעיל בו, בגלל המגורים שלי בחו"ל.

יום אחד, כשהגעתי לביקור בארץ, פגשתי את הרב זמיר כהן. סיפרתי לו שאני סטודנט מאוקראינה, ושקשה לי עם העניין של היכרות עם נשים ועם חיפוש שידוך. הרב בירך אותי, ולאחר מכן המליץ על אתר "שבע ברכות". כמובן, אמרתי לו שאני כבר מכיר את האתר ומשתמש בו. אבל אני מאמין שברכות לא הולכות בלי להשאיר משהו – אחרי שהרב ברך אותי, מצאתי סוף סוף את השידוך שלי – באתר. גליה היא בחורה שהיה שווה לחכות בשבילה.

גליה בעצמה התנגדה לאתרי היכרויות ולא האמינה בהם. אחותה היא זו שרשמה אותה לאתר, בט"ו באב האחרון. אני, בינתיים, הפעלתי מחדש את הכרטיס שלי באתר, וכך הכרתי את גליה – עוד כשהייתי באוקראינה. סיימתי את לימודי הרפואה שלי לפני כמה חודשים, וחזרתי לארץ בשביל לפגוש אותה ולהכיר אותה. כשחזרתי לארץ, נותר לי מבחן אחד לעבור על מנת לקבל הסמכה לרפואה. עדיין לא עברתי את המבחן – וכבר מצאתי את עצמי מאורס.

ההיכרות ביננו באמת היתה קצרה מאד. פניתי אליה ואמרתי לה שאני ממש עכשיו חוזר לארץ, ומחפש מישהי לעבור איתה את המסלול החדש שלי, להתחיל משהו חדש. כשהגעתי לארץ נפגשנו 3 פעמים, ואז נאלצתי לחזור לחו"ל כדי לעזור לאחי הקטן. גליה חיכתה לי במשך 3 שבועות, שבהם דברנו הרבה בטלפון. כשחזרתי – חידשנו את הפגישות. נפגשנו בערך 15 פעמים תוך תקופה קצרה, והרגשנו ש"זה זה". דברנו על נישואין, וגם היא רצתה את זה.

ב"ה, מצאתי בחורה שהיא נדירה באמת. כשהייתי בחו"ל היו לי הרבה ניסיונות קשים בתחום, וב"ה עמדתי בהם. אין לי ספק בכלל שזה היה שווה – כל הקושי והעמידה בניסיון – בשביל לזכות במשהו טהור, בבחורה מדהימה כמו גליה. אני בטוח שיש היום הרבה בחורים שעומדים בניסיונות, ולפעמים זה מייאש – אבל צריך לדעת ולזכור שמחכה לך משהו מגבוה, שמתאים רק לך, ושההתמודדות הזו שווה את הקושי.