שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הכרטיס בשבע ברכות לא נסגר. חשבתי: אולי זה משמיים?"

"הכרטיס בשבע ברכות לא נסגר. חשבתי: אולי זה משמיים?"

"נכנסתי לאתר כדי לבדוק, וגיליתי שמשום מה – אולי תקלה טכנית, או אולי לא השלמתי את התהליך כמו שצריך – הכרטיס לא נסגר. חשבתי לעצמי שאולי זה משמים". עוד סיפור הצלחה מבית "שבע ברכות", האתר שמחתן היום הכי הרבה זוגות - בחינם

שלומית הכירה את שי, בעלה הטרי, לפני קצת יותר מחצי שנה. הדרך להיכרות הזו הפתיעה אפילו אותה. "הייתי במדרשה כבר חצי שנה", מספרת שלומית, "מדרשה שאליה עברתי אחרי שהייתי בהודו במשך תקופה. חברה במדרשה לחצה עלי לפתוח כרטיס ב'שבע ברכות'. אבל לא רציתי".

למה?

"לא האמנתי באתרי הכרויות, לא חשבתי שזו דרך להתחתן. אבל אף על פי שאמרתי לה שאני לא רוצה – היא התעקשה איתי ממש. אז החלטנו לפתוח כרטיסים ביחד".

שלומית קיבלה לא מעט פניות דרך האתר, אך אף אחת מהן לא "דיברה" אליה. שום הצעה לא נראתה לה מתאימה, ואחרי תקופה, היא החליטה לסגור את הכרטיס.

"בערך שבוע אחרי שסגרתי את הכרטיס, פתחתי את המייל וגיליתי המון פניות חדשות מהאתר. לא הבנתי איך זה קרה. נכנסתי לאתר כדי לבדוק, וגיליתי שמשום מה – אולי תקלה טכנית, או אולי לא השלמתי את התהליך כמו שצריך – הכרטיס לא נסגר. כנראה שלא לחצתי במקום הנכון. חשבתי לעצמי שאולי זה משמים. אולי בכל זאת אני צריכה לנסות את האתר ברצינות. התחלתי לעבור על מועמדים רלוונטיים, ואז גיליתי את הכרטיס של שי".

שי כבר היה בעל תשובה כ-7 שנים, ואת תהליך התשובה הוא עשה דרך ההרצאות של הרב זמיר כהן, שאותן שמע שוב ושוב לאורך היום. גם אצלו, הכרטיס באתר נפתח בחוסר רצון משמעותי מבחינתו, וגם הוא, למעשה, כבר התכוון לסגור את הכרטיס. ואז הגיעה הפנייה של שלומית.

"אף על פי שקבלתי הרבה פניות מהאתר לפני כן, למעשה לא דברתי עם אף בחור", אומרת שלומית. "רק עם שי דברתי. ראיתי את הכרטיס שלו, הסתכלתי על התמונות, ותפסה לי את העין במיוחד תמונה שלו מטייל. הוא נראה נחמד, והיתה לי תחושה שהוא מתאים לי. וככה התחלנו לדבר. אחרי כמה ימים של שיחות באתר, החלטנו להיפגש, ומכאן הכל היסטוריה".

כעבור חצי שנה בלבד, לפני כ-3 שבועות, שי ושלומית נישאו זה לזה. עוד זוג מאושר מבית "שבע ברכות" הקים את ביתו.

מה היית רוצה לומר למי שעדיין מחכה לשידוך שלו?

"אין הרבה דרכים להכיר בעולם הדתי, ו'שבע ברכות' הוא דרך מומלצת במיוחד. זה פשוט עובד. כנראה 'הבא להיטהר - מסייעין לו'. בסופו של דבר, אי אפשר לדעת מאיפה השידוך הנכון יגיע. אנחנו חיים בעולם אלקטרוני ומתקדם, ואתר כמו 'שבע ברכות' הוא דרך נהדרת להכיר – גם כשר, וגם יעיל. אני מכירה אתרי הכרויות אחרים ומכירה אנשים שהיו רשומים בהם, ולא שמעתי מסביבי על זוגות שהתחתנו דרכם, בכמות כזו. דווקא דרך 'שבע ברכות' שמעתי על כמה וכמה זוגות, זו לא רק אני. יש לי 3 חברות טובות שהכירו את הבעלים שלהן דרך האתר, וגם להן יש חברות שהכירו דרכו. זה אתר מבורך, ללא ספק".