שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "שבע ברכות היא פלטפורמה מדהימה. תודה לכם על שהקמתם אותה": מכתב תודה נוסף מזוג טרי

"שבע ברכות היא פלטפורמה מדהימה. תודה לכם על שהקמתם אותה": מכתב תודה נוסף מזוג טרי

ההבדלים בינינו גדולים ורחוקים, ואין שום סיכוי שהיינו נפגשים בדרכים רגילות. אתר "שבע ברכות" פשוט היה השליח של הקב"ה להפגיש בינינו. מכתב תודה מזוג נוסף – שני ורן

למערכת האתר שלום,

לא מזמן התחתנו, בעלי ואני, ואת השידוך שלנו מצאנו דרך אתר "שבע ברכות". רצינו לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם מכל הלב.

אני הכרתי את האתר מכיוון שאחת החברות שלי התחתנה דרכו. היא זו ששכנעה אותי לפתוח כרטיס גם לעצמי. רן, בעלי, שמע על האתר מחבר, שגם פתח עבורו את הכרטיס וניהל אותו בשבילו.

זמן מה אחרי שפתחתי את הכרטיס, קבלתי פנייה. זה היה החבר של רן, שניהל את הכרטיס שלו. הוא סיפר לי שיש לו מישהו להציע לי, ונתן לי במייל פרטים כדי שאוכל לברר על רן. גם רן בירר עלי, ולאחר זמן מה התקשר אל אמא שלי, ודיבר איתה. כך קבענו את הפגישה הראשונה שלנו.

הפגישה היתה מוצלחת מאד. מיד ידענו שנמשיך בפגישות, וכך היה. במשך חודשיים וחצי נפגשנו, עד שרן הציע לי נישואין. חודשיים וחצי נוספים לאחר מכן, כבר היינו נשואים.

לפני שהתחתנו, רן היה בשידוכים במשך 4 שנים. הוא יכול היה להתייאש, אבל הייאוש הוא לא נכון ולא טוב. כל מי שעדיין מחפש את השידוך שלו – אל תתייאשו. בסוף זה מגיע, ואז זה הכי מושלם בעולם.

ויותר מזה – מה שמדהים הוא שכשזה מגיע – לפעמים זה ממש לא מה שציפיתם. אני מגיעה מירושלים, והוא – מהרצליה. אני דתיה מבית, והוא – בעל תשובה. ההבדלים בינינו גדולים ורחוקים, ואין שום סיכוי שהיינו נפגשים בדרכים רגילות. אתר "שבע ברכות" פשוט היה השליח של הקב"ה להפגיש בינינו.

"שבע ברכות" הוא פלטפורמה מדהימה. תודה לכם על שהקמתם אותה.

שני