שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "מחקתי את הכרטיס שלי מאתרי שידוכים אחרים, כי הבנתי ששבע ברכות הוא אתר רציני באמת"

"מחקתי את הכרטיס שלי מאתרי שידוכים אחרים, כי הבנתי ששבע ברכות הוא אתר רציני באמת"

נאוה לא כל כך ידעה איך להגדיר את עצמה בפרופיל של אתר "שבע ברכות", אבל זה לא מנע ממנה למצוא את השידוך שלה, בקלות ובפשטות

מערכת האתר שלום,

אני פונה אליכם כדי להודות. פשוט להודות על הבית שהקמתי עם בעלי היקר לי.

בעבר הייתי פעילה חברתית בפייסבוק. כיום אני נמצאת שם רק למטרות עסקיות, אך בעבר הייתי חברה בקבוצות חברתיות רבות. אחת מן הקבוצות האלה היתה "צריכים משהו" – קבוצה שבה אנשים מסייעים זה לזה בכל תחום שהוא.

יום אחד, אחת מחברות הקבוצה שאלה משהו לגבי שידוכים, ומישהו אחר העלה בתגובה לינק לאתר "שבע ברכות".

כשנכנסתי ללינק והגעתי ל"שבע ברכות", ראיתי שמדובר באתר חינמי, מעוצב יפה ובעל אפשרות פשוטה להרשמה. במקביל, מחקתי את הכרטיס שלי משני אתרים אחרים שבהם הייתי רשומה, כי מהר מאד הבנתי ש"שבע ברכות" הוא אתר רציני באמת, בניגוד לאחרים, וששם באמת יש סיכוי שאמצא את השידוך שלי.

הייתי אז בתהליך של תשובה. עדיין לא שמרתי שבת. היתה לי כוונה כזו, לשמור שבת, אך לא ידעתי מאיפה להתחיל. התמקדתי אז יותר בנושאים של צניעות. לכן אחד הדברים שמשכו אותי באתר "שבע ברכות" הוא תנאי הסף של הנרשמים – לשמור נגיעה. התנאי הזה הוכיח לי שמדובר באתר חיובי לחלוטין.

לאחר זמן, כשנכנסתי לאתר – ראיתי הודעה מאריאל.

ברוב הפניות שקבלתי לפני כן, ראיתי מיד את חוסר ההתאמה, והחלטתי במהירות להמשיך הלאה. אך כשנכנסתי לפרופיל של אריאל – הרגשתי שיש כאן פוטנציאל גבוה למשהו רציני. גם בתמונה שלו ראיתי אור, יכלתי להזדהות עם הבעת הפנים שלו. עניתי לו, וכתבתי לו מיד שאני עדיין לא שומרת שבת. הוא ענה לי "תודה שאת אומרת", אבל בכל זאת רצה להכיר אותי.

אחר כך גיליתי, שהפרופיל שבו הסתכלתי היה הפרופיל השני של אריאל ב"שבע ברכות". בעבר, אשתו של חבר רשמה אותו לאתר, והוא עצמו מילא את הפרטים. אלא שאריאל הוא עולה חדש מרוסיה, והעברית שלו, במיוחד זו הכתובה, לא היתה טובה במיוחד, כך שהפרופיל היה מלא בשגיאות כתיב וניסוח. אילו ראיתי את הפרופיל הזה – אין סיכוי שהייתי מגיעה להיפגש איתו... רק לאחר תקופה פתח אריאל כרטיס חדש, בעזרת חבר. החבר הוא שכתב עליו בצורה ברורה ופשוטה, שדברה אלי.

התחלנו להיפגש. מבחינתי – הפגישות היו רק על מנת לאמת את האינטואיציה שלי, שיש כאן משהו רציני. לאחר 4 פגישות, אליהו שאל אותי כמה זמן לדעתי זוג צריך לצאת כדי להחליט להתחתן... אמרתי לו מיד שמבחינתי – אני כבר יכולה להחליט. קבענו להיפגש פעם אחת נוספת, ובפגישה הזו – כבר החלטנו להתחתן. יחד, גם החלטנו להתחזק עוד יותר בשמירת המצוות. היום, כמובן, אני שומרת שבת בקדושה.

אני יודעת שיש אנשים שחושבים שבאתרי הכרויות נמצאים אנשים פחות טובים. זה לא נכון. יש הרבה מאד אנשים איכותיים, במיוחד באתר "שבע ברכות". רוב האנשים שנמצאים שם רציניים מאד בכוונתם להתחתן, הרבה יותר מאשר באתרים אחרים.

אני רוצה לומר לכל אלה שמחפשים את השידוך שלהם – אל תתייאשו. אני עצמי התחתנתי בגיל 34. זה נשמע מבוגר, אבל לי זה לא מרגיש מבוגר בכלל. אדם לא יכול לדעת מה ומתי יתקדם אצלו בחיים. צריך להיות ערניים וקשובים, כי השידוך יכול להגיע מכל מקום. כדי לשמור על ראש פתוח, לנסות, לבדוק ולא להתנגד. בסוף יגיע השידוך הנכון.