שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "פניתי לאשתי-לעתיד דרך אתר אחר, וזה לא עבד. רק ב’שבע ברכות’ נוצר הקשר"

"פניתי לאשתי-לעתיד דרך אתר אחר, וזה לא עבד. רק ב’שבע ברכות’ נוצר הקשר"

אלירן ויעל יוסף ניסו להכיר באתרים אחרים, אך בסופו של דבר מצאו זה את זה ב"שבע ברכות". יעל: "תודה ענקית ל'שבע ברכות'. השידוך שלנו - בזכותכם"

"שמי אלירן יוסף. הייתי בעל תשובה כבר 7-8 שנים, והתחלתי לראות הרצאות. נהניתי מאד מהאתר. בשלב מסוים, הגעתי לשלב של חיפוש הזוגיות. ראיתי שהיום כל נושא ההיכרויות עובר הרבה דרך האינטרנט. בסביבה שלי אני פחות מכיר אנשים בסגנון שחיפשתי, ולכן החלטתי להירשם לאתרי הכרויות. בין השאר, נרשמתי ל'שבע ברכות', בגלל ההמלצות והפרסום באתר. באמת, באתר הזה מצאתי מבחר של הצעות שהתאימו לסגנון שחיפשתי. היתרון של האתר הוא שיש בו אנשים דתיים, ולכן השאלות של הסינון בו הן שאלות עקרוניות מאד – נושאים כמו אינטרנט, טלוויזיה, זרם שאליו משתייכים וכן הלאה. זה מאפשר לך לבצע סינון טוב יותר, ולבחור את מה שבאמת מתאים לך.

"את הכרטיס של יעל, אשתי, ראיתי לפני כן באתר אחר. שם שלחתי לה הודעה – ולא קבלתי ממנה תגובה. אבל כששלחתי לה הודעה באתר 'שבע ברכות' – קבלתי מיד מענה. יעל היא דתיה מבית, לא חוזרת בתשובה, אבל הקשר בינינו נעשה במהירות. אחרי זמן קצר נפגשנו. 3-4 חודשים לאחר מכן, החלטנו להתחתן".

* * *

"אני יעל, היום אשתו של אלירן. איך הגעתי לאתר – אני לא ממש זוכרת, אבל זוכרת ששמעתי עליו שהוא מיועד לדתיים ששומרים נגיעה, שהוא אתר שנמצא במקום אחר מאחרים מבחינה דתית – ולשם, למעשה, שאפתי. רציתי להיפגש עם בחורים למטרת חתונה, וחיפשתי בחור עם ערכים, בחור ירא שמים, בחור טוב. אתר 'שבע ברכות' התאים לי בדיוק.

"אלירן פנה אלי גם דרך אתר אחר. אך שם נראה לי שהוא לא בדיוק מה שאני מחפשת. אבל כשהוא פנה אלי דרך 'שבע ברכות' הבנתי שהוא באמת מתאים לי, ונעניתי. בעבר נפגשתי עם בחורים אחרים, וראיתי שהם לא מתאימים לי, ושדברים לא הולכים כמו שקיוויתי. אבל כשפגשתי את אלירן הרגשתי אחרת. ראיתי מישהו מיוחד, והרגשתי שאני נמצאת במקום שנעים להיות בו. מהר מאד התחלנו לדבר ולהיפגש, ואחרי 3-4 חודשים, אלירן הציע לי נישואין. משם התחלנו להתכונן לאירוסין ולחתונה, ואחרי 4 חודשים נוספים התחתנו".

* * *

את שני הסיפורים האלה, משני צידי המתרס, מספרים לי אלירן ויעל בצורה שוטפת ושמחה. השניים נישאו זה לזה לאחר היכרות בת מספר חודשים, שהתחילה, כאמור, באתר "שבע ברכות". כעת, אני שואלת אותם מה יוכלו להגיד לאותם רווקים שעדיין מחפשים את ההצעה המתאימה להם.

יעל: "אל תפסלו על סמך משהו אחד. אני פסלתי את אלירן בגלל תמונה באתר אחר, ואם הייתי ממשיכה לפסול אותו – הייתי מפסידה דבר מדהים בחיים שלי. אל תפסלו כל כך מהר, תנסו".

אלירן: "אני לא נפגשתי עם הרבה בחורות לפני יעל, בעיקר בגלל שהייתי ממוקד מאד במה שמתאים לי. הרבה פעמים הורדתי הצעות אחרי שיחת טלפון אחת. אבל לא ויתרתי, הלכתי בצורה שיטתית, וב"ה, הקב"ה עזר לי. מה שכן, אני גרתי באשדוד, ותמיד חשבתי שאחפש מישהי ברדיוס של לא יותר מאשר ראשון לציון, שלא תהיה מידי רחוקה ממני. בסופו של דבר, מצאתי את יעל, שגרה בגבעת שמואל. אין לדעת מה ה' רוצה בשבילך, וחבל להגביל את עצמך לנושאים שוליים כמו מרחק, בלי לבדוק את המיועד עצמו".

יעל מוסיפה לסיכום: "תודה ענקית ל'שבע ברכות'. השידוך שלנו – בזכותכם".