שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "בני הזוג שהכירו דרך שבע ברכות, אמרו שאם אני רוצה להתחתן – זה רק דרך האתר האיכותי ביותר"

"בני הזוג שהכירו דרך שבע ברכות, אמרו שאם אני רוצה להתחתן – זה רק דרך האתר האיכותי ביותר"

שניהם הגיעו לאתר "שבע ברכות" דרך חברים שהכירו להם אותו – ושניהם מודים על כך מכל הלב, רגע לפני לידת ילדם הראשון. ראיון עם צופית וספי

צופית וספי הם זוג צעיר ומאושר, שעומד לחגוג בקרוב שנה לנישואיו. מספר פעמים ניסיתי לשוחח איתם, וסוף סוף הגיעה ההזדמנות המתאימה, כשהם כבר נלהבים לספר על ההיכרות שלהם.

"בפסח תשע"ו הייתי בשבת במלון דניאל בים המלח", מספרת לי צופית. "הייתי בת 18, ורציתי כבר להתחתן. בשבת הזו הכרתי זוג, שסיפר לי שהשידוך ביניהם הגיע דרך 'שבע ברכות'. הם אמרו לי שאם אני רוצה להתחתן, זה רק דרך האתר האיכותי ביותר. מיד כשחזרתי הביתה אחרי השבת הזו, נרשמתי לאתר. ניסיתי פה ושם, ולא מצאתי הצעות מתאימות, עד שראיתי את זו של ספי. מיד כתבתי לו".

"אני בן 25 היום", אומר ספי, "והייתי רשום באותה תקופה לכמה אתרי הכרויות אחרים. באותה תקופה, לא האמנתי בכלל בחתונה דרך שידוכים, לא חשבתי שזה ריאלי. אתרי הכרויות, לעומת זאת, נראו לי כמו דרך טובה להכיר את בת הזוג שלי. אבל את 'שבע ברכות' בכלל לא הכרתי.

"יום אחד ראיתי את חבר שלי גולש באיזה אתר. שאלתי אותו מה זה, ואז הוא הראה לי את 'שבע ברכות', וסיפר לי שזה אתר הכרויות שאופי הפעילות והסינון שלו נמצא תחת הסמכות הרוחנית של הרב זמיר כהן. נכנסתי לאתר – ומיד התאהבתי. נרשמתי מיד.

"הייתי באתר בערך שנתיים, ובשלב מסוים התייאשתי קצת. ראיתי שאני לא רואה בחורות שמתאימות לי. חשבתי לעצמי 'יאללה, חלאס, ננסה דרכים אחרות'. אבל אחרי כמה ימים שלא נכנסתי לאתר – נכנסתי בכל זאת, וראיתי הודעה מצופית".

השניים יצרו קשר דרך האתר, עברו להתכתב בהודעות ווטסאפ, ומהר מאד קבעו פגישה. "זה היה בתמוז, שבועיים לפני יום ההולדת שלי", מספר ספי. הם נפגשו 3 פגישות בסך הכל, ובט"ו באב כבר ערכו "ווארט". את החתונה קיימו בחודש כסלו תשע"ז, בדיוק לפני שנה.

"החתונה היתה בכסלו, וב"ה, בכסלו הזה אני אמורה בעז"ה ללדת", מסכמת צופית בחיוך מאושר.

מה הייתם אומרים לרווקים שעדיין מחכים לשידוך שלהם?

"רק לא להתייאש", אומרים השניים בטון חד משמעי. "לא להתייאש, ולהמשיך לחפש באתר 'שבע ברכות'".