שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "אחותה של אשתי שכנעה אותה להירשם לאתר שבע ברכות"

"אחותה של אשתי שכנעה אותה להירשם לאתר שבע ברכות"

הראל פגש את אשתו באתר "שבע ברכות" נגד כל הסיכויים. עכשיו הוא מספר את סיפורם, מכיר תודה ואומר "פשוט עשיתי השתדלות קטנה, נרשמתי לאתר, וה' שלח לי בדיוק מה שהייתי צריך"

שמי הראל. לפני קצת יותר משנה ראיתי פרסומת לאתר "שבע ברכות". לא חשבתי שאוכל למצוא שם את השידוך שלי, אבל אמרתי לעצמי – מה אכפת לי לעשות השתדלות?

אני בעל תשובה ואברך. השאיפה שלי היתה לשבת וללמוד, ותהיתי לעצמי – מה פתאום שבאתר כזה אוכל למצוא אישה שרוצה בעל אברך? אישה כזו – מה היא תעשה באתר? זה לא מתאים...

אבל באחד הימים, כשנכנסתי לאתר, ראיתי את הכרטיס של אשתי.

אשתי מתנגדת לאינטרנט, ומחזיקה באינטרנט מפוקח, מסונן. היא בכלל לא חשבה להירשם לאתר כמו "שבע ברכות", זה היה רחוק ממנה לגמרי. זו היתה אחותה של אשתי ששכנעה אותה להירשם לאתר. בשבוע שבו היא התחברה – הכרנו.

שלחתי לה הודעה, והתחלנו להתכתב ולדבר על דברים בסיסיים – שאיפות ורצונות. קבענו להיפגש. את הפגישה הראשונה ערכנו בי"א בחשוון בשנה שעברה. הפגישות היו טובות ממש, וכבר בפגישה הראשונה הרגשנו שנינו ש"זה זה". אחרי 5 פגישות כבר היה לנו ברור שאנחנו עומדים לסגור, וקבענו עוד פגישה אחת בלבד כדי לסכם עניינים אחרונים. באדר כבר היינו נשואים.

אשתי היא בדיוק כל מה שרציתי, וכל מה שחשבתי שאין סיכוי שאמצא באתר... היא בת תלמיד חכם שחלמה על בעל אברך, והנה – אני אברך, בדיוק כמו שרציתי. פשוט עשיתי השתדלות קטנה, נרשמתי לאתר, והקב"ה שלח לי בדיוק את מה שהייתי צריך.

ברגע שאתם באמת רוצה להקים בית של תורה – הקב"ה עוזר לו. לפעמים זה לוקח שנה או שנתיים, אבל כל אחד שמחכה צריך לדעת שבסוף – יגיע לו בדיוק השידוך שמתאים לו.

תודה לכם, שבע ברכות, ותודה לה'.