שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "שמעתי על שבע ברכות באתר הכרויות אחר. הגעתי לכאן – ובסוף התחתנתי"

"שמעתי על שבע ברכות באתר הכרויות אחר. הגעתי לכאן – ובסוף התחתנתי"

גם יוני ורות מרקוביץ מצאו את זיווגם באתר שבע ברכות. מאז הם ממליצים בחום על האתר לכל מי שנקרה בדרכם. "יש כל כך הרבה אנשים שרשומים באתר, שהסיכוי למצוא שידוך מתאים הוא עצום"

"הייתי גרוש, וחיפשתי שידוך מתאים", מספר יוני מרקוביץ, שנישא לרות לאחרונה. "הייתי רשום לפני כן באתר הכרויות אחר לדתיים, ואישה שהכרתי שם ספרה לי על אתר 'שבע ברכות'. מיד כשפתחתי אותו – התרשמתי ממנו לטובה. זה אתר נהדר, ויצא לי לפגוש דרכו לא מעט מועמדות. הייתי באתר בערך שנה, כשהכרתי את רות. בסופו של דבר, כשהגעתי לכאן – בסוף גם התחתנתי".

רות עצמה שמעה על אתר "שבע ברכות" מאחת מחברותיה. שבועיים בלבד לאחר שנרשמה לאתר, היא ראתה את יוני בין ההצעות המתאימות לה, והחליטה לפנות אליו.

"רות ספרה לי שבזמן הקצר שהיתה באתר – היא קבלה 28 פניות רלוונטיות. זה המון בשביל אישה גרושה עם ילדים. כשהיא פנתה אלי התחלנו להתכתב ולאחר מכן להיפגש, ובערך חודשיים לאחר מכן כבר החלטנו להתחתן".

החתונה של יוני ורות התקיימה לפני ראש השנה, והשניים מאושרים עד מאד.

יוני,  מה היית אומר לרווקים או לגרושים שעדיין מחכים לזיווג שלהם?

"קודם כל – שיירשמו לשבע ברכות. הרבה אנשים שאלו אותי איך הכרתי את רות, וכשאמרתי שבאתר 'שבע ברכות' הסתבר שיש כאלה שלא ממש מכירים את האתר. יש הרבה מאד דתיים שעדיין פונים לשדכנים, והשידוכים שמוצעים להם לא רלוונטיים עבורם בכלל. גם אני וגם רות, אשתי, דואגים לפרסם את האתר בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו. רות היתה חברה בקבוצת ווטסאפ של נשים חרדיות גרושות, והיא מפרסמת גם שם את האתר. כבר יש לנו לא מעט מכרים שהתחתנו גם הם דרך שבע ברכות.

"הדבר השני – לא להתייאש. יש הרבה אכזבות בחיפוש אחר שידוך, וגם באתר יכולות להיות אכזבות. שמתי לב שהרבה פעמים נשים וגם גברים שמים תמונה לא מעודכנת שלהם, לפעמים אפילו תמונה מלפני 10 שנים. כך קורה מצב שאתה יוצא לפגישה עם בחורה, ופתאום מגלה שמי שעומדת מולך בכלל לא מתאימה לציפיות שלך... צריך לקחת בחשבון שיש אכזבות. ובכל זאת – אסור להתייאש, כי בסוף מוצאים. אתר 'שבע ברכות' הוא ללא ספק הדרך למצוא את השידוך המתאים. מי שבאמת רוצה ומשתדל למצוא – זה המקום שבו הוא ימצא.

"אמר לי חבר שהוא נרשם לאתר, אבל לא מצא שידוך. אמרתי לו שזה לא שהוא לא מצא – זה שהוא לא רצה למצוא. כי באתר הזה יש אנשים מכל הסוגים, מכל המגזרים, מכל הגילאים, מכל המצבים. יש כל כך הרבה אנשים שרשומים באתר, שהסיכוי למצוא שידוך מתאים הוא עצום. אתה רק צריך להגדיר מה אתה מחפש – ותמצא".