שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "היה שווה לי להשקיע כל הון שבעולם אם היו אומרים לי שבאתר שבע ברכות אכיר את אשתי"

"היה שווה לי להשקיע כל הון שבעולם אם היו אומרים לי שבאתר שבע ברכות אכיר את אשתי"

רק שבוע חלף מאז נרשמה ר' לאתר שבע ברכות ועד שהכירה את ב'. היום הם מכירים תודה מכל הלב

כשהתחיל לחפש את השידוך המתאים לו, ב' לא חשב בכלל להירשם לאתר היכרויות תורני ומפוקח. היום, כשהוא נשוי באושר, הוא ממליץ לכל רווק להירשם לאתר שבע ברכות. איך קרה המהפך הזה?

"הייתי גרוש פלוס ילד, והשתייכתי – ועדיין – למגזר החרדי", מספר ב'. "עולמי חרב עלי עם הגירושין. לא האמנתי שאוכל למצוא מישהי כלבבי. היו לי דרישות גבוהות מאד: גם מבחינה רוחנית וגם מבחינת אופי. עוד יותר מזה – חיפשתי דווקא אישה רווקה, או גרושה – אבל ללא ילדים. לא הסכמתי בשום אופן להיפגש עם אישה שיש לה ילדים, אף על פי שלי עצמי יש ילד. זה לא התאים לי. שמעתי שידוכים במשך הרבה זמן, ונפגשתי עם הרבה בחורות, אבל זה לא צלח. בכל שידוך היתה בעיה אחרת – או שהבחורה לא התאימה לי ברמה הרוחנית, או שהיו לה ילדים, או שהיתה מבוגרת ממני בהרבה. הייתי על סף ייאוש.

"ואז הגיע הרעיון להירשם לאתר שבע ברכות. הכרתי את האתר, אם כי זה לא ממש התאים לאופי שלי. אבל בגלל שכבר הייתי מיואש, ניסיתי את האתר כמוצא אחרון. נרשמתי, מילאתי פרטים ושמתי תמונה שלי. התחלתי לקבל הצעות, וגם שלחתי כמה הצעות, ודברתי עם כמה נשים באתר. אבל שום דבר לא התאים".

בערב פסח לפני כשנתיים הגיע המפנה. ב' קבל הודעה באתר מר', גרושה מאזור ראשון לציון. "העובדה שהיא מראשון לציון מצאה חן בעיני", אומר ב'. "אמנם אני חרדי, אבל מסיבות שונות היתה לי העדפה לבחורה חרדית שלא גרה באזור חרדי. כשקראתי את הפרטים שהיא כתבה על עצמה, שמחתי עוד יותר – הפרטים מצאו חן בעיני מאד, וגם התמונה. התכתבנו קצת, ועברנו לשוחח בטלפון. בשיחה הראשונה התרשמתי עוד יותר. זה גם היה הזמן שבו סיפרתי לה שיש לי ילד. להפתעתי, זה לא הפריע לה, והיא הסכימה להיפגש".

ר' היתה גם היא גרושה באותו הזמן, אלא שהסיפור שלה היה שונה – היא התגרשה בסך הכל חודש לאחר נישואיה. העובדה שהסכימה להיפגש עם אדם שכבר יש לו ילד היתה מפתיעה – אך מתברר שזו היתה החלטה טובה במיוחד.

בפגישה גילה ב' עד כמה הם דומים. "היא סיפרה שגם היא לא מחזיקה במיוחד מאתרי הכרויות אחרים, אבל היא שמעה על שבע ברכות, שהוא אתר שונה לחלוטין מהשאר, והחליטה לנסות – בסך הכל שבוע לפני שהכרנו. היא שלחה לי הודעה, אני החזרתי, והיא פשוט החליטה לנסות – אם כבר נרשמה לאתר, אולי יצא מזה משהו. היום אנחנו נשואים, יש לנו ילדה משותפת ועוד ילד בדרך, בעז"ה".

 

מכירים תודה לשבע ברכות

"אנחנו מאושרים ושמחים עד השמים", אומר ב'. "אתר שבע ברכות הוא אתר מבורך מבחינת פיקוח וסדר. באמת, תודה עמוקה לרב זמיר כהן. להפעיל דבר כזה – מדובר בים של משאבים וכסף, זה דבר מדהים. היה שווה לי להשקיע כל הון שבעולם אם היו אומרים לי שמשם אכיר את אשתי, ואתם נותנים את זה בחינם".

ב' לא מסתפק רק בהכרת התודה. הוא ממשיך להפיץ את השמועה, ולספר לכל מי שזקוק לישועה על האתר. "כל מי שרווק, שלא יאבד תקווה לפני שניסה את אתר שבע ברכות. זה אתר מבורך שאין כדוגמתו. לכל בחור רווק שיש לו קשר ליהדות, וגם לבחורים חרדים מבוגרים – אני ממליץ לנסות את האתר הזה, כי משם תגיע הישועה. זה לא כמו אתרים אחרים, שאין בהם פיקוח, ואפשר להגיע מהם, חלילה, למקומות לא טובים מבחינה רוחנית. זה אתר מבורך, מצוין. כל רווק ורווקה יכולים להתפלל על זיווג, אבל אם הם לא יעשו השתדלות – הם לא יצליחו למצוא את השידוך שלהם. המינימום של ההשתדלות זה לפתוח כרטיס באתר שבע ברכות".

"ואחרי שכבר מצאתם את השידוך שלכם", ממשיך ב' במסר שלו לרווקים, "אל תשכחו להכיר טובה על השירות החינמי שקבלתם. בחוץ, אצל שדכנים, משלמים מעל 1,000 דולר כדמי שדכנות... וכאן מקבלים הכל בחינם. אז אל תשכחו לומר תודה".