שבע ברכות / סיפורי הצלחה / עוצמתה של התודה לאתר שבע ברכות: סיפורם המרגש של טל ואסתר

עוצמתה של התודה לאתר שבע ברכות: סיפורם המרגש של טל ואסתר

"שנינו נרשמנו לאתר שבע ברכות, ובראשנו דמות של בן הזוג אותו אנחנו מחפשים. דמות שונה ממה שהתברר בסוף". מכתב תודה מרגש במיוחד מטל ואסתר זומר

לצוות אתר שבע ברכות,

רצינו להביע את תודתנו, אך כדי להרגיש באמת את עוצמתה של התודה הזו – צריך להתחיל מהתחלה...

אני, אסתר, בת 19, בחורה דתיה מבית מסורתי. למדתי בחינוך חרדי ולאחר התיכון – במדרשה ב"יד בנימין". מתוך חיפוש השביל בעבודת השם – לא הגדרתי את עצמי, אך הקו היה מאוד ברור. עם זאת, לאחר נסיונות דרך שדכנים – הבנתי שאני מחפשת מישהו מיוחד. לאתר שבע ברכות נרשמתי לאחר פסח תשע"ו, על אף הסטיגמה שיש בדבר בחברה בה אני נמצאת, ואע"פ שבתחילת הדרך – דבר כזה לא היה בא בחשבון.

אני, טל, בן 28, בעל תשובה חרדי. גדלתי במשפחה שזכתה כולה לחזור בתשובה, כל אחד בשביל המיוחד לו בעבודת השם. סיימתי תיכון חילוני, 3 שנים צבא, ולאחר השחרור החלטתי ללכת ללמוד בישיבה לחוזרים בתשובה "כף החיים", במשך שנתיים. כיום, אני סטודנט ב"מכון לב" לתואר ראשון. לאחר שחבר לחץ עלי – נרשמתי לאתר שבע ברכות לאחר פסח תשע"ו.

שנינו נרשמנו, ובראשנו דמות של בן הזוג אותו אנחנו מחפשים – דמות שונה ממה שהתברר בסוף. אסתר לא חשבה שתתחתן עם בחור שלובש שחור-לבן ומגבעת, וטל לא חשב שיתחתן עם בחורה צעירה ממנו כל כך. אך עכשיו, כשאנחנו מסתכלים על עצמנו – אין תמונה יותר יפה מזו.

מתוך דרך רצופה ניסים ונפלאות – זכינו להפגש באלול תשע"ו, עבור שנינו הייתה זו הפגישה השניה דרך האתר. אין ספק בלבנו כי זו יד ההשגחה שכיוונה אותנו זה לזו, בין כל טלטלות הדרך, והביאה אותנו להתחתן, בשעטו"מ, בניסן תשע"ז. היום – אין מאושרים מאיתנו (הכי לא קיטשי). אנו בונים את ביתנו ומתווים את השביל שלנו בעבודת השם.

זכיתם להיות שליחים נאמנים להשם יתברך, ואין בפינו מספיק מילים להביע את תודנו.

מקווים כי הסיפור שלנו יהווה השראה לעוד אנשים להצטרף למהפכה המבורכת הזו, יסיר את הסטיגמה שבדבר, ויזכו עוד רבים לבנות את המקדש הפרטי שלהם מתוך אושר ועוד אושר ועוד אושר, ומלא קדושה. ואושר.

תבורכו מבלי קצה.

תודה רבה!

טל ואסתר זומר