שבע ברכות / סיפורי הצלחה / גם דודי ובת-אל הכירו דרך אתר שבע ברכות: "בזכותם אנחנו כאן"

גם דודי ובת-אל הכירו דרך אתר שבע ברכות: "בזכותם אנחנו כאן"

דודי היה בעל תשובה ותיק, בת-אל היתה חדשה בעולם התשובה. שניהם יחד מצאו את הזיווג שלהם באתר שבע ברכות, כמו גם 620 זוגות נוספים (לפחות אלה הידועים לנו...). קראו את מכתב התודה שלהם לאתר

דודי מספר:

לפני כ-7 שנים חזרתי בתשובה. התחלתי לראות הרצאות של הרב זמיר כהן, ובהדרגה התחלתי לצפות בהן יותר ויותר, עד שימים שלמים כמעט רק צפיתי בהרצאות של הרב. בשנתיים הראשונות התרכזתי בעיקר בחזרה בתשובה, ולא חיפשתי זיווג. אבל אחר כך התחלתי לחשוב על הרצון להקים בית.

בהרצאות של הרב זמיר כהן, הוא תמיד דיבר על אתר "שבע ברכות". כך נוצרה ההיכרות הראשונה שלי עם האתר, וכשהתחלתי לחפש שידוך ברצינות - נרשמתי. אחד הדברים שהיו לי חשובים במיוחד, זה למצוא בחורה שגם היא, כמוני, שומרת נגיעה. אתר "שבע ברכות" ישב בול על הרצון הזה, והתאים לי בדיוק.

במשך תקופה ניסיתי למצוא את הזיווג שלי באתר, ולא הצלחתי. אבל לפני כשנה וחצי פגשתי באתר את בת-אל. אני כבר הייתי די ותיק בתשובה, והיא, לעומת זאת, היתה רק בחצי השנה הראשונה שלה בעולם התשובה. אבל ככל שהכרנו ודיברנו, הבנו כמה אנחנו מתאימים.

התחלנו להיפגש ולדבר, והפגישות זרמו טוב. מצאנו חן זה בעיני זו, ואחרי כחודשיים או שלושה, כבר הבנתי שזה הולך בוודאות לכיוון של חתונה. החלטתי להציע לה הצעה מיוחדת: שנינו ניכנס לישיבה ולמדרשיה לתקופה, כדי להתחזק עוד יותר, ואחר כך נתחתן. כשהצעתי לבת-אל את ההצעה, היא מיד אמרה שגם היא חשבה על אותו הדבר, ורצתה להציע לי בדיוק אותה הצעה.

וכך היה. בת-אל התחילה ללמוד במדרשית "נאות ירושלים", ולאחר תקופה עברה למדרשיה בצפת.

לי היה ברור שאני הולך ללמוד בישיבה של הרב זמיר כהן. כל תהליך התשובה שלי עבר דרכו, רק בזכותו אני כאן. לא היה בשבילי מקום אחר. התקשרתי לרב ישי מהישיבה של הרב זמיר, ובקשתי להירשם. הרב ישי אמר שהישיבה מלאה ואין מקום, אבל לא ויתרתי. אמרתי לו שלא אכפת לי. מצדי – אישן על הרצפה. סיפרתי לו על הדרך שעברתי, ואמרתי לו שברור לי שזה המקום בשבילי. הרב ישי הבין עד כמה אני רציני, ואמר לי "תבוא, נמצא פתרון". וכך היה. נשארתי בישיבה כחצי שנה.

אחרי מחצית השנה הזו, הרב נתן עבורנו "אור ירוק" להתחתן, ויצאנו לדרך. ב"ה זכינו, והרב זמיר כהן הוא זה שקידש אותנו תחת החופה.

שנינו רוצים להודות מקרב הלב לרב זמיר כהן, ולאתר "שבע ברכות". בזכותם אנחנו כאן.