שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "כבר באותו יום החלטנו שאנחנו מוחקים את הכרטיסים שלנו משבע ברכות"

"כבר באותו יום החלטנו שאנחנו מוחקים את הכרטיסים שלנו משבע ברכות"

עדי היתה בקשר ארוך מאד עם בחור, אך לבסוף נפרדה ממנו. תומר כבר היה מאורס, אך בסופו של דבר העניינים לא הסתדרו, והחתונה בוטלה. דווקא מתוך המקום הנמוך שהיו בו, צמחה הישועה

לגברים ולנשים שנרשמים לאתר "שבע ברכות" ישנם סיפורים רבים ומגוונים על הדרך שבה הגיעו לאתר, ועל הסיבה שבגללה החליטו להירשם. לפעמים מדובר בחבר שהמליץ, לעיתים זו התחושה של "אין לי מה להפסיד". אצל עדי ותומר, זה היה הרגע שאחרי הייאוש.

עדי הגיעה ל"שבע ברכות" אחרי שהסתיים קשר ארוך שהיה לה עם בחור. "חברה שלי לחצה עלי להירשם לאתרים דתיים אחרים. לא רציתי, כי לא האמנתי בזה, ופחדתי שאהיה מידי חשופה בהם. בסופו של דבר נכנעתי ללחצים שלה, ונרשמתי לאתר כלשהו, אבל לא יצא מזה שום דבר, לא מצאתי שם גברים שהתאימו לי בכלל. אחרי תקופה, כשכבר הייתי מתוסכלת ממש, פגשתי חברה חרדית שלי, שהתחתנה דרך 'שבע ברכות'. היא המליצה לי להירשם, והחלטתי לשמוע לה, ולנסות גם כאן".

לפני כשנתיים, תומר היה מאורס. העניינים לא הסתדרו ביניהם, והחתונה בוטלה. "אמרתי לעצמי שלא כדאי עכשיו ליפול ולהיות עצוב. אני צריך להתעודד ולנסות מחדש. ראיתי מידי פעם את הפרסומות לאתר 'שבע ברכות'. בשלב מסוים החלטתי להירשם לשם. אולי שם אמצא את השידוך שלי? מידי פעם הייתי מדפדף באפליקציה ובודק אפשרויות, בחורות שונות באתר. עד שראיתי את הכרטיס של עדי. התרשמתי ממנו, ופניתי אליה".

עדי: "הייתי רשומה באתר בערך חודשיים, כשקבלתי את הפנייה מתומר. כשזה מגיע, זה מגיע, ומהר".

תומר: "שלחתי אליה הודעה ראשונה במוצאי שבת, והיא ענתה לי. בגלל שמדובר באתר שמסנן את ההודעות, לוקח די הרבה זמן עד שמקבלים כל הודעה. אבל מעז יצא מתוק – מהר מאד החלפנו מספרי טלפון, ויצרנו קשר טלפוני. ביום חמישי בשבוע שאחרי ההודעה, כבר נפגשנו".

הפגישה היתה מוצלחת, ומהר מאד הבינו גם תומר וגם עדי כי מדובר בזיווג שחיכו לו. "כבר באותו יום חמישי החלטנו שאנחנו מוחקים את הכרטיסים שלנו מהאתר", מספרת עדי. "היה ברור לנו שזה זה. מהר מאד כבר החלטנו להתחתן, אבל היתה לנו בעיה: לא היה לנו כסף כדי לערוך חתונה... החלטנו לחסוך, ולהתחתן כשיהיה לנו במה להתחיל".

מאז חלפה כבר כשנה וחצי, ובעוד כשלושה חודשים, בעז"ה, תתקיים סוף סוף החתונה המיוחלת.

תומר ועדי שניהם תמימי דעים לגבי המסר שהיו רוצים להעביר לרווקים ולרווקות שמחכים לרגע שלהם: "אפשר להכיר גם באתר, לא צריך לשלול את האפשרות הזו. כדאי מאד לתת לאתר הזדמנות. זה דורש פתיחות, זה דורש זמן וגם סבלנות, אבל כשיודעים מה רוצים – יודעים גם מה לחפש. אתר 'שבע ברכות' הוא אתר מצוין שנהנינו ממנו מאד. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל למצוא את זיווגם, ובקלות".