שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "הכרטיס שלי היה פתוח יום אחד בלבד. זה הספיק. היום אנחנו נשואים"

"הכרטיס שלי היה פתוח יום אחד בלבד. זה הספיק. היום אנחנו נשואים"

אליאב ורחלי הכירו באתר "שבע ברכות" בתוך יום אחד בלבד. שלושה חודשים אחר כך, הם כבר היו מאורסים

אליאב (השמות בכתבה בדויים, הסיפור – אמיתי לחלוטין) חיפש את הזיווג שלו בהרבה דרכים. כחלק מן החיפוש שלו, הוא חיפש גם אתר הכרויות שמתאים לציבור דתי. "חיפשתי מישהי שתתאים לי, שתהיה דומה לי ברמה הדתית", הוא מספר. בחיפושיו, הוא הגיע לאתר "שבע ברכות", והחליט לפתוח בו כרטיס.

רחלי, לעומת זאת, התנגדה בתוקף לרעיון של אתרי הכרויות. "לא אהבתי את הקונספט", היא אומרת, "ולא חשבתי שבאמת אפשר למצוא שידוך מתאים דרך אתר כזה, לא משנה עד כמה הוא מותאם לשומרי מצוות. נפגשתי עם כמה בחורים לפני אליאב, אבל אף אחד מהם לא הגיע דרך אתר הכרויות משום סוג שהוא".

אז איך בכל זאת הגעת להירשם לאתר?

רחלי צוחקת. "אמא שלי גרושה", היא מספרת בחיוך. "גם היא חפשה שידוכים ביחד איתי... ובשלב מסוים היא גילתה את 'שבע ברכות'. במשך הרבה זמן היא ניסתה לשכנע גם אותי להירשם, וסיפרה לי שיש באתר הרבה בחורים נחמדים, שאולי יכולים להתאים לי. אני לא הייתי מעוניינת. אבל אחרי שהיא ניסתה שוב ושוב לשכנע אותי, החלטתי לפתוח כרטיס – ליום אחד. יום אחד של ניסיון, רק כדי לראות מקרוב מה זה. מתברר שזה כל מה שהייתי צריכה".

זה, אכן, כל מה שהיה נחוץ. בעשרים וארבע השעות הבודדות שבהן היתה רחלי רשומה באתר "שבע ברכות", הספיק אליאב לפנות אליה.

למה החלטת לפנות דווקא אל רחלי?

"חיפשתי, בסך הכל, מישהי שדומה לי ברמה הדתית שלה. באותו יום הייתי מחובר לאתר, ראיתי את הכרטיס שלה, ומיד ראיתי שהיא יכולה להתאים לי, אז שלחתי לה הודעה".

רחלי ראתה את ההודעה, והשניים החליפו מספרי טלפון. עוד באותו יום סגרה רחלי את הכרטיס שלה באתר, לאחר שהסתיימה "תקופת הניסיון" שהגדירה לעצמה. כאמור, לא היה צורך ביותר מזה.

"גם היום חברות שלי צוחקות מזה", מספרת רחלי, "זה פשוט הזוי. האדם הראשון שפנה אלי בזמן הקצר שהייתי מחוברת היה אליאב. שלושה חודשים אחר כך כבר החלטנו להתחתן, והיום אנחנו נשואים באושר כבר חצי שנה... זה כמעט לא מתקבל על הדעת, זה נשמע כמו סיפור כתוב היטב. אבל זה קרה לנו באמת".

מה תרצו לומר לרווקים ולרווקות שעדיין מחכים לשידוך שלהם?

רחלי עונה ברצון: "לפני שפתחתי את הכרטיס, כשהצצתי לאתרי הכרויות אחרים, ראיתי שגם באתרים שמיועדים לציבור הדתי אין הרבה אנשים איכותיים. אבל כאן, ב'שבע ברכות', ראיתי הרבה בחורים שנראו איכותיים, זה לא כמו כל אתר אחר. וכמובן, פה מצאתי את בעלי... אני ממליצה לכל מי שעדיין מחפש – לנסות את 'שבע ברכות'. להפסיד מזה – בטוח שלא מפסידים, ואפשר רק להרוויח, ובגדול".