שבע ברכות / סיפורי הצלחה / מכתב תודה לאתר שבע ברכות: לא חשבנו לפתוח כרטיסים באתר, ובכל זאת...

מכתב תודה לאתר שבע ברכות: לא חשבנו לפתוח כרטיסים באתר, ובכל זאת...

היא לא חשבה שאפשר להתחתן דרך אתר הכרויות, והוא בכלל לא נכנס לאינטרנט. בכל זאת, הם התחתנו דרך אתר שבע ברכות. לפניכם מכתב תודה מרגש שקיבלנו מהכלה הטרייה, לאה ליאת

לכבוד אתר שבע ברכות היקרים!

ברצוני להודות מקרב לב לבורא עולם שזיכה אותי, ברוך ה', להיכנס תחת חופה וקידושין עם זיווגי מששת ימי בראשית, הבחור שהתפללתי עליו כל חיי. וכמובן להודות לכל העוסקים במלאכה באתר שבע ברכות, שעושים עבודת קודש.

הסיפור שלנו די מעניין. אני אף פעם לא התעניינתי בהכרות דרך אתרים. אני חוזרת בתשובה כבר 11 שנים, ולפני שנתיים בערך קיבלתי שיחה מבת דודה שלי, גם היא חוזרת בתשובה, אשר ביקשה את רשותי לפתוח כרטיס באתר על שמי, מכיוון שראתה בחור באתר שמצא חן בעיניה, ולא ניתן לשלוח לו הודעה אלא רק אם פותחים כרטיס באתר. הסכמתי. השידוך ביניהם לא יצא לפועל, וכרטיסי היה פתוח שנתיים, אך לא נכנסתי אליו בתדירות גבוהה. נפגשתי עם בחור או שניים, ולא יותר, דרך האתר.

בדצמבר האחרון נכנסתי לאתר, ועלתה תמונה של אילן כהן – כיום בעלי! מיד בשנייה הראשונה שראיתי אותו הרגשתי שהוא יהיה בעלי. שלחתי הודעה, ורק לאחר שבועיים קיבלתי התייחסות מצדו, והחלפנו מספרי טלפון. כמה ימים לאחר מכן אילן התקשר, וקבענו לצאת לפגישה. בפגישה אילן סיפר לי שהוא עם טלפון כשר, ולא נכנס לאינטרנט כלל, ומי שפתחה לו את הכרטיס ושכנעה אותו לנסות להכיר דרך שבע ברכות זאת אביטל, אשתו של חבר טוב שלו, והיא זאת שהתכתבה איתי. לאחר שלושה שבועות מהדייט הראשון שלנו אילן הציע לי נישואין בקבר רחל (מקום שאני מחוברת אליו מאד), ולאחר חודש וחצי, בתאריך 8.3.2017, זכינו לעמוד תחת חופה, בהפרדה מלאה, עם שמחה אמתית, ברוך ה'. חשוב לי לציין ששנינו בעלי תשובה, וששנינו לא חשבנו שאתר הכרויות הוא המקום שניתן למצוא בו את הזיווג, אבל הופתענו לטובה, ברוך ה'.

אני פונה לכל הרווקים שעדיין מחכים למציאת זיווגם: "אין שום ייאוש בעולם כלל". לפעמים נראה כאילו הכל תקוע, וכולם מתחתנים מסביב, ורק אצלנו לא מתקדם דבר. אך לא לשכוח שבורא עולם לא שוכח אף אחד, וכולם בעז"ה יזכו להיכנס תחת חופה בעיתו ובזמנו. תעשו את ההשתדלות שלכם לכבוד הזיווג ותרשמו לאתר, אין מה להפסיד. אני מאחלת לכולם שיזכו להקים בתים נאמנים בישראל בקלות ובמהירות, מתוך בריאות ושמחה, ורוצה להודות שוב לרב זמיר כהן ולאתר שבע ברכות, וכמובן לבורא עולם על השידוך.

בברכה,

לאה ליאת ואילן כהן