שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "בזכות שבע ברכות - זכיתי להכיר תוך 3 ימים, מישהו שמתאים לי ’כמו כפפה ליד’"

"בזכות שבע ברכות - זכיתי להכיר תוך 3 ימים, מישהו שמתאים לי ’כמו כפפה ליד’"

שלושה ימים בלבד אחרי שפתחה כרטיס באתר שבע ברכות, נטלי כהן הכירה את בעלה לעתיד, איתן מתוק

כמו בחורות רבות שמחפשות את החצי השני שלהן, גם נטלי כהן הרימה את הכפפה ו'שלחה לחמה על פני המים', כדי שבאחד הימים תמצאנו. תחילה נרשמה אצל שדכניות, אך כשקיבלה מחברתה הטובה המלצה חמה להירשם לאתר 'שבע ברכות', החליטה להיענות לה. "למרות שלא יצאתי להרבה שידוכים, בשלב הזה כבר הייתי מיואשת. הרגשתי שזה לא ממש הולך בדרך אחרת, ושאין לי מה להפסיד בהרשמה לאתר".

היא פתחה כרטיס, ומיד התרשמה לטובה.

האם האתר ענה על הציפיות שלך?

"בהחלט. ראיתי שהוא מאוד נוח, וחוויית הגלישה בו טובה", מספרת כהן בת ה-24, סטודנטית לחינוך מירושלים. "שמחתי שיש מקום שמצד אחד מאפשר לרווקים ורווקות להכיר אנשים איכותיים ובעלי השקפה זהה לשלהם, ומצד שני – יש 'אבא ואימא', ולא כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה או להתנהג כפי שהוא רוצה.

"והיום, ללא ספק אני מציעה לכל אחד לפתוח כרטיס 'בשבע ברכות' ולכתוב מי אתם מבלי ללטש ולייפייף את העובדות. יש מי שנמצא בצד השני, שמחכה רק לך ומה שכתבת על עצמך – באמת ימצא חן בעיניו".

אחרי שלושה ימים בלבד (!) מיום שפתחה את כרטיסה – זה קרה. בין כל הבחורים שעברו לנגד עיניה, נתקלה פתאום בתמונתו של בחור מתוק במיוחד – איתן מתוק שמו. "ראיתי את התמונה שלו כשהוא אוחז בידו כלי נגינה מסוים, וכבר באותו רגע הרגשתי שמאחורי הפנים עומדת נפש עדינה ונעימה. אחרי שנכנסתי לפרופיל שלו וקראתי את מה שהוא כתב על עצמו, החלטתי לעשות את הצעד הראשון ושלחתי אליו פנייה".

מתוק בן ה-30, סטודנט להנדסת תוכנה מראשון לציון – לא התמהמה עם התשובה. "הוא ענה לי די מהר וכבר בהתכתבות הראשונה בינינו, הרגשתי שנעים לי ועברנו לשיחת טלפון".

היו איזה רגשות יוצאי דופן לפני השיחה?

"דווקא כן. התרגשתי מאוד לקראתה, דבר שלא קרה לי כמעט לפני כן. ולשמחתי, השיחה הייתה מדהימה והחיבור היה כבר מהרגע הראשון. היו לנו המון מכנים משותפים, והזרימה הייתה כייפית".

 

ההכנות לחתונה: " ההרגשה היא ששערי שמיים פשוט נפתחים, ויש שעת רצון לגאולה"

יומיים לאחר מכן הם נפגשו. "לשמחתנו, הייתה פגישה מאוד נעימה, והחיבור היה בלי להגזים – כמו כפפה ליד", אומרת נטלי. "ראיתי באיתן תכונות אופי מדהימות ונדירות כמו עדינות, אדיבות, הקשבה והמון המון כבוד. עם אף אחד מהבחורים שנפגשתי איתם לפני כן, לא קרה שהפגישה נמשכה יותר מפעם אחת. ועם איתן, הפגישה הראשונה הייתה כל כך טובה ומוצלחת, עד ששנינו הרגשנו שאנחנו לא רוצים ללכת הביתה".

שלושה שבועות (ושימו לב למספר הזה, כי אתם תכף עומדים לגלות דבר מדהים) לאחר שנפגשו – החליטו להינשא. "איתן היה שלושה חודשים באתר, אני הייתי שלושה ימים, אחרי שלושה שבועות היכרות החלטנו להתחתן והחתונה הייתה בחודש מרץ – החודש השלישי למניינם", צוחקת כהן.

אל תגידי לי שגם התחתנתם ביום שלישי... (אני מנסה את מזלי)

נטלי צוחקת. "לא, את יכולה להיות רגועה. שמנו לב לזה רק בדיעבד, אחרי החתונה".

הצעת נישואין רשמית לא הייתה, היות ואחרי שלושה שבועות, כמו שוודאי הבנתם – שניהם הבינו שזה זה. "איתן קנה לי טבעת אירוסין, והתחלנו הכנות לחתונה", משחזרת כהן.

איך הרגשת?

"ההרגשה היא ששערי שמיים פשוט נפתחים, ופתאום יש שעת רצון לגאולה. זו הרגשה מדהימה לעבור מחיים של רווקות, שהם לכאורה חסרי תכלית – לחיים אינטנסיביים ומלאים בעשייה, נתינה, שמחה, אור, הכלה ותחושת שליחות ותכלית אמיתית. זו הרגשה שמימית, אין לי דרך אחרת לבטא את זה".

בשעה טובה, כהן ומתוק נישאו במלון 'גני ירושלים' בעיר, בחתונה מקסימה וצנועה במיוחד ("עם הרבה אנשים שבאו באמת כדי לשמח אותנו, ולשמוח איתנו").

ולמי שעדיין לא מאמין שזה יכול לקרות גם לו, יש לכהן הרבה מה לומר: "אני אמנם צעירה אבל תחושת הבדידות ברווקות לא פסחה גם עליי. אני יודעת מה זה אומר, והרבה פעמים איבדתי את התקווה ולא ידעתי אם אזכה למישהו שבאמת אוהב אותו והוא יאהב אותי.

"עם זאת, לצד הפחדים והדאגות, היה לי ביטחון בהשם שזה יקרה ולא הפסקתי להתפלל על כך. לא הפסקתי לרצות את זה, ולבקש לזכות להקים משפחה משלי. הקושי בהמתנה זו עובדה נתונה, אבל עצתי היא פשוט להתעקש ולא לוותר על התפילה. לבקש על זה כל הזמן, בכל הזדמנות שיש".