שבע ברכות / סיפורי הצלחה / "לא היו הרבה הצעות שהתאימו לי" – שלום וגלית מצאו את זיווגם בשבע ברכות

"לא היו הרבה הצעות שהתאימו לי" – שלום וגלית מצאו את זיווגם בשבע ברכות

לאחר התקופה הקשה שעברה גלית, היא החליטה להירשם לאתר שבע ברכות, ולנסות למצוא את זיווגה. וה' שלח לה את שלום

שלום התגרש לפני כשנתיים וחצי. גלית, לעומתו, לאחר שנות נישואין לא מעטות, התאלמנה, והיא בת 43 בלבד.

"בעלי היה חולה במשך כמה שנים", היא מספרת, "ובתקופה הזו נעשיתי די מוכרת בעיר שלי. הרבה התפללו לשלומו בעיר. לפני כשנה וחצי הוא נפטר. זו היתה תקופה קשה מאד בשבילי. התייעצתי אז עם הרב בעדני, והוא זה שהמליץ לי, אחרי התקופה הקשה הזו, לא להישאר לבד, אלא לצאת לשידוכים. גיל 43 הוא צעיר מידי בשביל להישאר לבד, וגם אני רציתי להתחתן שוב".

כך הגיעו שלום וגלית, כל אחד ממקומו, לאתר שבע ברכות.

איך הכרתם את האתר?

שלום: "הגעתי לאתר שבע ברכות, אחרי הגירושין שלי. האתר הזה הרבה יותר צנוע ומבוקר מכל אתר היכרויות אחר, כך שהרגשתי בנוח להיות רשום בו. חיפשתי שם את השידוך שלי, וב"ה – הכרתי את גלית".

גלית: "אני אף פעם לא הייתי בקטע של אתרי הכרויות, זה לא התאים לי. אבל אחרי שהתאלמנתי, חברה שלי הכירה לי את האתר הזה. היא ספרה לי שיש אתר היכרויות של הרב זמיר, שהכל בו נעשה בקדושה. החלטתי להירשם לאתר, ובאמת, היו לי כמה היכרויות דרכו, שעלו וגם ירדו, עד ששלום שלח לי הודעה".

"בכלל לא חשבתי שאצליח להתחתן דרך האתר", אומר שלום בהדגשה. "כשנרשמתי, יצרתי סינון על פי הדברים שרציתי לראות באשתי, ובפועל, לא היתה הרבה תנועה באתר, לא ראיתי שיש הרבה אפשרויות שמתאימות לגיל שלי, לסגנון שלי. לא התייאשתי, אבל גם לא ציפיתי שזה יצליח".

ההיכרות החלה דווקא בגלל עיר המגורים.

גלית: "בכרטיס שלי, לא כתבתי את העיר בה אני מתגוררת, מכיוון שבתקופת המחלה של בעלי הקודם נעשיתי מוכרת בעיר. לא רציתי שידעו מיד מי אני. אבל כשראיתי את הכרטיס של שלום, ראיתי שאני מזהה את הפנים שלו מהעיר שלי. שאלתי אותו אם הוא משם – והוא אישר שאכן, בעבר גר בעיר. כשהוא הגיע לראות את הילדים שלו, שעדיין גרים בעיר, נפגשנו".

אחרי יומיים בלבד של התכתבות, שלום וגלית נפגשו, ואחרי כחודשיים כבר החליטו להתחתן.

"ה' שלח אותו ממש כדי לפצות על כל התקופה הקשה שהיתה לי", אומרת גלית בהתרגשות.

ומה תרצו לומר לכל אותם שעדיין מחכים לזיווג המתאים להם?

שלום: "רבנו אומר: 'אין שום ייאוש בעולם כלל'. זו, לדעתי, האמירה של הדור הזה, ה'בא חבקוק והעמידן על אחת' של הדור הזה. אסור להתייאש. זה נכון, יש הרבה נקודות משבר בחיים. צריך להתעלות מעליהן, ולהרבות בתפילה וגם בהתבודדות – ולא להתייאש. וכמובן, לאתר שבע ברכות  – יישר כח גדול!".